اینتل وعده ادامه حمایت از محصولات اپل را

در حال حاضر که در آن تایید شده است که اپل به زودی انتقال دور از اینتل پردازنده های خود را سفارشی ساخته شده از

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

در حال حاضر که در آن تایید شده است که اپل به زودی انتقال دور از اینتل پردازنده های خود را سفارشی ساخته شده از سیلیکون, ما مطمئن هستیم که این ساخته شده است آن را کمی بی دست و پا برای اینتل. دلیل این است که برای طولانی ترین زمان تا کنون اینتل پردازنده های استفاده شده در سراسر اپل مک کامپیوتر.

تبلیغات

همچنین برگ مشتریان موجود در یک بیت از یک نقطه و ما مطمئن هستیم که برخی از آنها مورد حمایت در حال حرکت به جلو. خبر خوب این است که با وجود اپل و اینتل رابطه به ظاهر به پایان آمدن بیش از چند سال آینده اینتل را نمی خواهد ترک مشتریان خود را پشت سر گذاشت.

در بیانیه ای ساخته شده به AppleInsider اینتل وعده داده است که آنها همچنان به حمایت از اپل در حال حرکت به جلو. "اپل یک مشتری در سراسر مناطق مختلف کسب و کار و ما همچنان به حمایت از آنها." اینتل همچنین به نظر می رسد به جای مصر که در حالی که آنها پشتیبانی اپل آنها بر این باورند که تکنولوژی خود را بهتر است برای توسعه دهندگان.

"ما اعتقاد داریم اینتل-صفحه رایانه های شخصی— مانند کسانی که بر ما آینده ببر دریاچه پلت فرم تلفن همراه— ارائه مشتریان جهانی بهترین تجربه در مناطق آنها ارزش ترین و همچنین اکثر پلت فرم باز برای توسعه دهندگان هر دو امروز و به آینده." اپل انتظار می رود که به انتقال کامل در دو سال آینده با اولین ARM-based Mac راه اندازی تا پایان سال 2020 است.

در زمینه اپل >کامپیوتر.. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن