شما باید یک فروشگاه کارت اعتباری ؟

آیا شما تا به حال وسوسه شده است به ثبت نام برای یک فروشگاه کارت اعتباری در خرده فروش های مورد علاقه خود را? صن

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

آیا شما تا به حال وسوسه شده است به ثبت نام برای یک فروشگاه کارت اعتباری در خرده فروش های مورد علاقه خود را? صندوقدار ممکن است به شما بگویم که شما می توانید دریافت فوری اعتباری تصویب و صرفه جویی در خود را خرید اما پول متخصص کلارک هوارد می گوید: شما باید دو بار فکر می کنم.

فروشگاه کارت های اعتباری اغلب در کوتاه مدت به نفع چنین به عنوان یک اصطلاح برای 0% تامین مالی و یا پول نقد در خرید. اما آنها همچنین می تواند در دراز مدت به شما تغییرمسیر به سایت سلامت مالی به دلیل مشکلات بالقوه ایجاد شده توسط عطف به ماسبق بهره و سیاست های exorbitantly نرخ بهره بالا است.

کلارک می خواهد شما را به توقف و فکر می کنم قبل از تسلیم شدن به وسوسه.

"در ثبت نام آنها بپرسید اگر من می خواهم برای صرفه جویی در درصد معینی در خرید امروز و یا اگر من می خواهم خود را به 0 ٪ را ارائه می دهند. و من می گویند: "نه!'," کلارک گفت. "آنها به شما نگاه مانند" چه چیزی اشتباه است با شما؟', اما معمولا این تصمیم درست است."

از من خواسته کلارک مشاوره در مورد انواع مختلف فروشگاه های کارت اعتباری ارائه می دهد شما ممکن است روبرو می شوند. او عقل خود را در تفاوت بین خانه فروشگاه کارت های اعتباری و شرکت های مارک کارت به عنوان به خوبی به عنوان برخی از مشکلات بالقوه و مزایای استفاده از فروشگاه کارت های اعتباری.

چرا کلارک هوارد دوست ندارد در خانه فروشگاه کارت های اعتباری

کلارک است در برابر استفاده از یک کارت اعتباری برای خرید آیتم اگر شما پرداخت صورتحساب خود را کامل در هر ماه و یا یک طرح را به سرعت پرداخت تعادل. اما او در برابر قرار دادن خود را در یک وضعیت که در آن شما ممکن است مدیون مقدار زیادی از بهره و یا هزینه های بالای قیمت خرید خود را.

متاسفانه در-خانه فروشگاه کارت های اعتباری اغلب می تواند منجر شما به پایین دومی مسیر.

در اینجا چند دلیل او ترجیح می دهند که شما دور ماندن از شما ارائه می دهد دریافت در بازار:

1. این علاقه می تواند به شما امد و شد زیاد

در فروشگاه کارت اغلب "هم به عنوان نقدی" 0% تامین مالی برای یک دوره مجموعه ای مانند 6, 12 یا 18 ماه. اما گرفتن وجود دارد.

بسیاری از این کارت می تواند عطف به ماسبق شارژ علاقه به تاریخ خرید خود را اگر شما موفق به پرداخت تعادل کامل در پایان دوره 0٪.

"با تعداد زیادی از فروشگاه برنامه های بهره عطف به ماسبق به یک روز اگر شما در میانهی شب zeroed تعادل خود را تا پایان دوره 0٪. حتی اگر آن را عطف به ماسبق اتهام آنچه به شما پرداخت در حال حرکت رو به جلو با آن است که معمولا بسیار بالا بومرنگ اتهام" کلارک" ،

شما می توانید انتظار غیر تبلیغاتی نرخ بهره برای یک فروشگاه کارت به شناور بالاتر از میانگین ملی APR بود که 16.01% در این مقاله نوشته شده بود. برای مثال, The Home Depot, مصرف کننده, کارت اعتباری, آگهی غیر تبلیغاتی نرخ بهره در 17.99% – 26.99% APR محدوده در ماه ژوئن سال 2020 است.

تبلیغات

2. آن می تواند منجر به ساخت یک خرید شما می توانید استطاعت نیست

وسوسه به افراط کردن یکی از کلارک بزرگترین peeves حیوان خانگی با فروشگاه کارت های اعتباری. دسترسی آسان به فروشگاه-اعتباری خاص ممکن است منجر به مصرف کنندگان برای خرید آنها در غیر این صورت نمی خواهد که ساخته شده اگر آنها تا به حال به دست بیش از پول نقد در نقطه فروش.

"من نفرت برای مردم به خرید 0% قصد دارد به دلیل آنچه که تمایل به اتفاق می افتد این است که مردم خرید در کسانی که با پول آنها ندارد. و آنها انتظار دارند که آنها در حال رفتن به این علاقه تعطیلات, اما پس از آن ساعت خوش کردن بر روی آنها و آنها نمی توانند پرداخت که خاموش" کلارک می گوید.

کلارک می گوید شما باید از خودتان بپرسید این سخت-اما سوال مهم قبل از ساخت یک خرید عمده اعتباری: "اگر شما در حال خرید چیزی است که شما نمی توانید استطاعت آن روز چرا از آن است که شما فکر می کنید شما قادر خواهید بود به پرداخت هزینه آن 12 یا 18 ماه بعد؟"

3. 0% علاقه نیست همه آن است Cracked تا باشد در حال حاضر

حتی اگر شما کسی هستید که می توانید استطاعت به پرداخت تعادل کامل و انتخاب فروشگاه کارت های اعتباری به عنوان یک راه برای استفاده از شخص دیگری پول در این میان کلارک هنوز هشدار در برابر این کارت.

از لحاظ تئوری 0% استقراض دوره می تواند یک شانس برای قرار دادن پول شما می خواهم در غیر این صورت صرف در خرید بازگشت به کار را برای شما در قالب پس انداز یا سرمایه گذاری کوتاه مدت درآمد.

"ارزش 0% بسیار پایین است در حال حاضر به خصوص با توجه به کمی ما می توانید بر روی ما حساب های پس انداز. شما واقعا گرفتن هر گونه سود واقعی امروز از 0 ٪ و شما در حال ایجاد یک بار که sneaks بر شما بعد. که ناسالم چیز" کلارک می گوید.

در این مقاله در نوشته شده بود شما به خوبی انجام شد به یک حساب پس انداز نرخ بهره شمالی از 1% از طریق یک بانک آنلاین.

4. آنها بی فایده برای خرید در دیگر خرده فروشان

اکثر خانه فروشگاه کارت های اعتباری صرفا خطوط اعتباری که معتبر هستند تنها در خرید اکوسیستم که از آن شما اعمال شده به آن را دریافت.

برای مثال هدف RedCard حال رفتن به محل کار برای خرید در محلی خود را هدف فروشگاه یا Target.com اما نمی توان آن را معتبر فرم پرداخت در خارج و یا مک دونالد پایین خیابان.

برای لذت بردن از فروشگاه پاداش و حفظ قدرت هزینه های دیگر در خرده فروشان, شما ممکن است بخواهید به جای در نظر گرفتن یک co-مارک فروشگاه کارت اعتباری است که حامل یک ویزا یا مسترکارت پشتیبان گیری.

آنچه شما نیاز به دانستن در مورد فروشگاه کارت های اعتباری

اگر کلارک مشاوره نشده spooked شما را از توجه به یک فروشگاه کارت اعتباری وجود دارد برخی از چیزهایی اضافی شما باید بدانید در مورد آنها را قبل از اینکه شما ادامه دهید.

1. تفاوت بین شرکت مارک و خانه فروشگاه کارت های اعتباری

شما می توانید شکستن فروشگاه کارت های اعتباری به دو دسته اصلی: خانه فروشگاه های اعتباری و شرکت های مارک کارت های اعتباری.

تبلیغات

خانه فروشگاه کارت های اعتباری طراحی شده صرفا برای خرید های ساخته شده در یک خاص خرده فروش. اگر شما درخواست برای یکی از این آن را صرف قدرت فراتر از آن است که فروشگاه خاص و آن برنامه و یا وب سایت. کلارک توصیه های بالا در مورد این نوع کارت است.

شرکت مارک کارت ها کارت های اعتباری است که ارائه تخفیف و مزایای یک فروشگاه خاص اما همچنین می تواند به عنوان یک کارت اعتباری عادی در دیگر خرده فروشان.

برای مثال آمازون هر دو یک کارت مشترک و در خانه فروشگاه کارت. آمازون نخست پاداش امضا ویزا کارت شرکت-مارک و Amazon.com فروشگاه کارت یک خانه کارت شارژ. شما می توانید تفاوت در هزینه های قابلیت ها و پاداش در اینجا:

Amazon offers both co-branded and in-house store credit cards.
Amazon.com

کلارک یک فن از شرکت مارک کارت های اعتباری در وضعیت مناسب. او حامل چهار نفر از آنها را در کیف پول خود را برای افزایش خرید او باعث می شود اغلب.

2. یک سوپر مسئول وام گیرنده می تواند جمع اوری کردن پاداش

فقط به خاطر کلارک به شدت توصیه به اجتناب از سردرد همراه با خانه فروشگاه کارت های اعتباری این بدان معنا نیست که وجود دارد نمی تواند هنوز هم داستان های موفقیت است. آن نیاز به نظم و انضباط هر دو در صرف خویشتن داری و به موقع لایحه پرداخت.

اگر شما نوع از مصرف کننده است که حمل هیچ بدهی و پول نقد به پرداخت برای فروشگاه شما خرید کارت آن را محتمل است که شما می توانید با ثبت نام در فروشگاه کارت برای دریافت تخفیف های بزرگ و سپس با موفقیت از بین بردن بدهی قبل از هر گونه بهره است.

قبل از مصرف این خطر شما نیاز به انجام یک ارزیابی صادقانه از توانایی خود را به بازپرداخت بدهی و یا نه پاداش که شما در حال استفاده است که واقعا ارزش خطر است.

3. سازگار 5 ٪ پشت نقدی است به اندازه کافی به اب راه رفتن را به آب

تا آنجا که کلارک متنفر خطر بدهی های بلند مدت مسائل با خانه فروشگاه کارت های اعتباری را نیز به رسمیت می شناسد یک معامله خوب زمانی که او آن را می بیند.

مانند فروشگاه هدف و لاو را پیشنهاد 5 ٪ پشت نقدی در اکثر خرید های ساخته شده در آن کسب و کار مربوطه با خانه فروشگاه کارت های اعتباری.

تبلیغات

در آن سطح از بازگشت آن حتی کلارک توجه:

"5% کافی است. چه خرده فروشان را برای مدت طولانی می گویند: "می خواهم شما را به صرفه جویی 15% در این خرید ؟' و شما که 15% off یک زمان. پس از آن هیچ مزیت نسبی," کلارک می گوید. "اما هنگامی که شما را در هدف با 5% خاموش هر زمان که پول قابل توجهی. و شما که یارانه توسط هر کس دیگری که در مغازه ها وجود دارد."

به یاد داشته باشید شما باید صرف در خود معنی و پرداخت قبض خود را کامل در هر ماه که برای 5 ٪ پشت نقدی به ارزش خود را از مشکل.

افکار نهایی

بنابراین به طور خلاصه در اینجا برخی از چیزهایی که کلارک می خواهد به شما به یاد داشته باشید زمانی که شما در مواجهه با کارت اعتباری فروشگاه زمین در فروشگاه:

  • عطف به ماسبق بهره می تواند به شما صدمه دیده است اگر شما قبول 0% ارائه و پرداخت نمی آن را به طور کامل در زمان.
  • فروشگاه کارت می تواند با وسوسه شما را به صرف پول شما ندارد. همیشه از خودتان بپرسید اگر خرید لازم است و اگر شما می توانید پرداخت آن به سرعت.
  • استفاده از 5 درصد در تکرار خرید به عنوان استاندارد برای خانه فروشگاه کارت اعتباری. هر چیزی کمتر نیست ارزش دردسر.
  • در نظر امید بستن برای یک شرکت-مارک کارت اعتباری به جای. کلارک می گوید این "آشغال های اعتباری" و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای به دست آوردن پاداش های دیگر در خرده فروشان.

خط پایین: اگر شما قصد اضافه کردن یک کارت اعتباری فروشگاه به زندگی خود را, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن رفتن co-مارک مسیر بیش از این در خانه گزینه است. این به شما قدرت پردازش شما ممکن است به دنبال از فروشگاه های مورد علاقه خود را بدون محدودیت در هزینه های دیگر در خرده فروشان. اگر شما انتخاب کردن برای یک خانه فروشگاه کارت اعتباری را در نظر بگیرید که به شما می دهد سازگار پاداش مانند 5% تخفیف در هر خرید و همیشه پرداخت تعادل کامل.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن