شارژ سریع: نمی توان آن را یک آی فون است که به ارمغان می آورد 5G به توده ها – آن خواهید بود یک موتور G

آیفون 12 کنونی عزیزم از تکنولوژی در جهان با روزانه, شایعات و نشت' هدف قرار دادن تیتر در نزدیکی سرعت دیوانه وار

توسط POSHTIBANNEWS در 14 تیر 1399

آیفون 12 کنونی عزیزم از تکنولوژی در جهان با روزانه, شایعات و نشت' هدف قرار دادن تیتر در نزدیکی سرعت دیوانه وار و خوانندگان زني آنها را فقط به عنوان سریع.

تقریبا همه از آنها به طرفداران اپل در آشکار ترشح بزاق با شایعات صحبت کردن در مورد همه چیز از جدید و بهبود یافته 120Hz نمایش به یک شعاعی دوباره دوربین عقب. اما بزرگترین نقطه فروش برای آن با توجه به صنعت rumblings خواهد بود وضعیت خود را به عنوان اولین 5G آی فون.

این یک عامل کلیدی است که به گفته برخی از صنعت مفسران خواهد بود کلید نقطه عطفی است که کمک خواهد کرد که 5G اصلی فن آوری است. اما برای من که بحث کمی گمراه کننده.

برای کسانی که آن را از دست رفته 5G شده است به یک موضوع داغ در جهان از تلفن همراه پس از EE راه اندازی 4G در انگلستان بسیاری از قمر پیش. به همین دلیل است که هنگامی که شما راه رفتن را به هر تلفن فروشگاه شما دیدن 5G نام تجاری گچ کاری هر دیوار و آگهی. و بر روی کاغذ وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به هیجان زده در مورد تکنولوژی.

پس از همه گیگابیت در ثانیه سرعت تغییر خواهد کرد راه ما با استفاده از گوشی های, باز کردن درب برای نسل بعدی سرویس های ابری مانند GeForce در حال حاضر و 4K فیلم HDR جریان در یک گوشی – دو چیز است که به سادگی فراتر از 4G را کندتر نرخ داده.

مرتبط: بهترین تلفن ارزان

اما که ما را به این سوال کلیدی. اگر 5G است که چرا تعداد کمی از مردم با استفاده از آن در حال حاضر ؟ یکی از دلایل این واقعیت این فناوری تنها در انتخاب مکان, بنابراین اگر شما در خارج از شهر hub وجود دارد شانس کمی شما را وادار به استفاده از آن حتی اگر گوشی خود را و قرارداد خواهد اجازه دهید شما.

اما برای من وجود دارد بزرگتر و مهم تر موانع نگه داشتن 5G از توده ها: تلفن های در حال اجرا آن را بیش از حد گران هستند.

تا به امروز تقریبا هر 5G تلفن خارج از چند استثنا قابل توجه حمل £600-plus RRP و یا ارائه شده است در یک extortionately گران قیمت قرارداد. فکر می کنم امروز رایج ترین گزینه ها: وان پلاس 8, کهکشان, S20, Huawei P40 و Sony Xperia 1 دوم. همه گوشی مطمئن شوید. اما همه آنها هزینه یک دست و پا.

این مشکل به این واقعیت است که گل سرسبد گوشی یک کالای لوکس که حساب فقط برای یک بخش بسیار کوچک از کل بازار تلفن. به اطراف نگاه کنید هر خیابان (زمانی که در مستند) و من به شما تضمین نمی بینم کهکشان S20 فوق العاده و یا یک آی فون 11 در اکثر مردم دست به دست. آن خواهید بود یک سامسونگ یک سری آیفون 7 یا یکی از بسیاری از دیگر مقرون به صرفه گوشی های آندروید در بازار است.

به همین دلیل است که در ذهن من نمی توان آن را گل سرسبد گوشی های هوشمند است که باعث می شود 5G, جریان اصلی, حتی اگر آن را حمل اپل مقدس نام تجاری آن خواهید بود یک تلفن ارزان.

این مورد با OLED, 4G, شارژ بی سیم, چند سنسور دوربین های دیجیتال و تقریبا در هر تلفن همراه دیگر نوآوری به نظر می رسد در دهه گذشته و من نمی توانم آن را ببینید در حال تغییر با 5G.

به همین دلیل در این هفته با وجود دریایی از تازه توجه داشته باشید کهکشان و آیفون 12 نشت آن را ساکت تر گزارش جدید Moto G است که گرفتار چشم من به عنوان بزرگترین بیت از اخبار تلفن همراه به رها کردن گذشته بیش از هفت روز است. به طور خاص ما شاهد سریال leaker Evan Blass رها اتهام مشخصات ورق جدید Moto G 5G که او ادعا می کند راه اندازی خواهد شد در آینده ای نه چندان دور.

اگر درست و Moto G 5G را حمل بر خط و تمرکز در پایان پایین تر از بازار این خواهد بود که به مراتب بزرگتر از آزادی از هر گل سرسبد جدید که شما باز کردن یک کل بزرگتر جمعیتی به نسل بعدی شبکه های فن آوری.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن