پاناسونیک نرم افزار جدید تبدیل آن به دوربین های بدون آینه به وب کم

در حالی که ما کم این روزها قطعا بهبود انبوه از نظر تصویر و کیفیت فیلم آن را در جایی نزدیک به قادر به انجام چه

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

در حالی که ما کم این روزها قطعا بهبود انبوه از نظر تصویر و کیفیت فیلم آن را در جایی نزدیک به قادر به انجام چه اختصاصی دوربین مانند یک دوربین بدون آینه می توانید انجام دهید. این است که چرا این نباید تعجب آور است که برای دیدن بسیاری از حرفه ای streamers به نوبه خود با استفاده از دوربین های dslr یا بدون آینه دوربین به عنوان وب کم.

تبلیغات

روند راه اندازی یک دوربین به عنوان یک وب کم ممکن است کمی پیچیده است اما پاناسونیک امیدوار است به آن را آسان تر به عنوان شرکت اعلام کرده یک قطعه جدید از نرم افزار در قالب Lumix جریان است. با این نرم افزار تمام کاربران واقعا نیاز به انجام است پلاگین دوربین های خود را به طور مستقیم به کامپیوتر خود نرم افزار را اجرا کنید و آنها را باید خوب به آن بروید.

با توجه به پاناسونیک Lumix جریان است مشتق شده از این شرکت Lumix افسار برنامه بود که در ابتدا طراحی شده برای افسار تیراندازی. این شرکت اشاره می کند که با توجه به برخی از عناصر GUI در حال حاضر بر روی صفحه نمایش آن را دقیقا نمی توان آن را بسیار ایده آل قطعه از نرم افزار برای وب کم و یا جریان و در نتیجه spin-off Lumix جریان برنامه متولد شد.

این برنامه در حال حاضر در مرحله بتا است اما آن را در دسترس است برای دانلود از طریق وب سایت این شرکت اگر شما علاقه مند هستند. در حال حاضر مدل هایی که پشتیبانی می شوند عبارتند از: Panasonic Lumix DC-GH5 DC-G9 DC-GH5S DC-S1, DC-S1R و DC-S1H. برای غیر پاناسونیک کاربران دیگر سازندگان دوربین از جمله کانن و فوجی فیلم را پس از منتشر شد نرم افزار خود را.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال, دوربین های بدون آینه و پاناسونیک. منبع: prnewswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن