Nvidia teases imminent Ampere graphics card launch

Nvidia به ظاهر پرتاب آینده خود را در آینده - کارت های گرافیکی ژانر با ارسال یک توییت با برچسب 'UltimateCountdo

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

Nvidia به ظاهر پرتاب آینده خود را در آینده - کارت های گرافیکی ژانر با ارسال یک توییت با برچسب 'UltimateCountdown' طمائم کرده است.

یک ویدیو جاسازی شده نیز یک تیزر هشت ثانیه ای از انفجار روشن را نشان داد که با تیک تیک یک ساعت همراه بود. در تویت یا ویدئو جی فورس به صراحت از انویدیا آمپر نام نگرفت، اما تقریباً تضمین شده است که این چیزی است که دست انداختن انویدیا در اشاره به آن است. با این حال جذاب ترین طمائس، بنر جدید در حساب توییتر است که می گوید "21 روز. 21 سال

رمزی "21 روز" نکات شمارش معکوس در اطلاعیه بالقوه در 31 اوت. با این حال، گزارش های اخیر (از طریق GamersNexus) پیشنهاد کارت های گرافیک انویدیا آمپر به طور رسمی در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد که با این فرض در تضاد است. با این وجود، به نظر می رسد که ما برخی از اطلاعات رسمی در یک ماده از هفته به جای ماه دریافت کنید.

مرتبط با : AMD بزرگ ناوی

انتشارات چینی IThome پیش از این پیشنهاد اولین معدل انویدیا آمپر در دسترس برای خرید در 17 سپتامبر تبدیل خواهد شد، اگر چه این گزارش چند هفته پیش گزارش شد بنابراین احتمال این است که اگر دقیق در جای اول تغییر وجود دارد.

شایعات دیگر نشان می دهد انویدیا برای پرتاب سرسخت برای کارت های گرافیک آمپر خود را انتخاب کنید، با هت های سنگین GeForce RTX 3080 Ti و RTX 3080 مجموعه ای برای انتشار سپتامبر، و RTX 3070 ضعیف تر اما مقرون به صرفه تر RTX 3070 و RTX 3060 فروشگاه های ضربه در دو ماه بعد.

Nvidia Ampere

اما در واقع از کارت های گرافیکی جدید انویدیا آمپر چه انتظاری می توان داشت؟ R متعلق به نشت @kopite7kimi ادعا می کند آمپر خواهد شد فرایند8nm سامسونگ ویژگی, و در نتیجه بهبود کارایی عملکرد در مقایسه با محصول تورینگ فعلی.

مرتبط با : بهترین کارت های گرافیکی

چه بیشتر، 3DMark زمان جاسوس نشت محک معیار به ظاهر نشان داد که بدون نام آمپر کارت گرافیک دارای برتری 30.98٪ نسبت به نسخه موسسان RTX 2080 Ti، که بسیار برجسته با توجه به اینکه RTX 2080 تی آی در حال حاضر قدرتمند ترین مصرف کننده کارت گرافیک در دسترس است، و قادر به عملکرد پایدار 4K برای درخواست بازی AAA.

با این حال ، گزارش از FCPowerUp نیز نشان می دهد انویدیا آمپر خواهد شد 12 - اتصال قدرت ، که به طور بالقوه می تواند به معنی کسانی که می خواهند به پرش به کارت های نسل بعدی نیز باید در PSU جدید سرمایه گذاری. شما ذهن، این کاملا حدس و گمان در این مرحله، با انویدیا قادر به ارائه یک راه حل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر در کارت های گرافیکی آینده انویدیا، مرکز انویدیا آمپر ما را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای حفظ نظرات مطمئن bookmarked.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن