نرم افزار Microsoft Outlook برای iOS در نهایت اجازه می دهد تا کاربران را نادیده گرفت مکالمات

هنگام ارسال ایمیل به کاربران متعدد در یک بار آن را شایع تر است نیست که شما را تا پایان گرفتن پینگ با همان ایمی

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

هنگام ارسال ایمیل به کاربران متعدد در یک بار آن را شایع تر است نیست که شما را تا پایان گرفتن پینگ با همان ایمیل تمام روز به کاربران آمار "پاسخ به همه". این می تواند منحرف شود و گاهی اوقات می تواند از خط خارج بهره وری خود را, اما خبر خوب برای کاربران iOS است که شما در حال حاضر قادر به چشم پوشی از همه که پچ پچ.

تبلیغات

در یک به روز رسانی چشم انداز برنامه برای آی فون و آی پد مایکروسافت است و در نهایت آوردن توانایی برای کاربران به "نادیده گرفتن مکالمه". برای کسانی که نا آشنا "مکالمه" چیزی است که مایکروسافت با استفاده از برای اشاره به یک زنجیره ای از ایمیل های از اولین مکالمه تمام راه را تا آخرین پاسخ که حاوی همان موضوع ایمیل.

به گفته مایکروسافت, "بیمار که شرکت گسترده ایمیل است که هر کس است که هنوز هم پاسخ همه ؟ بنابراین ما می باشد. تمرکز بر روی آنچه مهم است گرفتن آن و تمام آینده پاسخ شما را در صندوق پستی و مستقیم به آیتم های حذف شده با جدید ما چشم پوشی گفتگو از ویژگی های." به آن اشاره شده است نادیده گرفتن این گفتگو یکی از ویژگی های است که واقع شده است در دسترس در سیستم عامل های دیگر است که چشم انداز وجود داشته است اما به نظر می رسد مانند آن است که در نهایت در دسترس است بر روی دستگاه های iOS.

به روز رسانی در حال حاضر باید زندگی می کنند, بنابراین اگر شما خود را به روز نمی چشم انداز برنامه برای iPhone یا iPad خود را رتبهدهی نشده است, سپس شما احتمالا باید انجام دهید. آخرین نسخه از چشم انداز را می توان در فروشگاه App. شما همچنین می توانید از راهنمای ما در چگونه به صورت دستی به روز رسانی برنامه های iOS.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >تبلت. بیشتر بخوانید درباره برنامه های iOS, اپل, آی فون, مایکروسافت و چشم انداز. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن