چگونه به تماشای تلویزیون اپل به علاوه نشان می دهد

تلویزیون اپل به علاوه در حال حاضر در دسترس برای مشاهده بر روی تعدادی از سیستم عامل در اینجا نحوه دسترسی به آخر

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

تلویزیون اپل به علاوه در حال حاضر در دسترس برای مشاهده بر روی تعدادی از سیستم عامل در اینجا نحوه دسترسی به آخرین فیلم های سینمایی و تلویزیون را نشان می دهد در جریان ویدئو خدمات.

مرتبط با: تلویزیون اپل+ نقد و بررسی

چگونه به تلویزیون اپل به علاوه در تلویزیون

لیست تلویزیون های سازگار شامل سامسونگ, Roku, LG, Sony و Vizio تلویزیون اگر چه راه برای دسترسی به این برنامه در این سیستم عامل متفاوت است. سر به این لینک بزنید برای مدل های خاص از هر یک از پشتیبانی تجاری است.

تلویزیون اپل+ پشتیبانی از تلویزیون های هوشمند Samsung از سال 2018 به بعد. برای قرار دادن نرم افزار برای سامسونگ فروشگاه app جستجو برای 'تلویزیون اپل'. دانلود نرم افزار و آن را به نظر می رسد در تلویزیون برنامه launcher. برای 2019 سامسونگ مدل برنامه می آید از قبل است و locatable از طریق تلویزیون صفحه نمایش.

Roku تلویزیون پشتیبانی می شوند. برای پیدا کردن برنامه در صفحه اصلی باید یک آیکون به نام کانال های جستجو. آن را انتخاب کنید و جستجو برای Apple TV و دستورالعمل را دنبال کنید برای دانلود برنامه. شما سپس می توانید انتخاب کنید که در آن به موقعیت آن در صفحه اصلی برای دسترسی آسان.

در LG تلویزیون تلویزیون برنامه های پشتیبانی شده توسط اکثر مدل از سال 2019 به بعد. انتخاب مدل 2020 خواهد آمد با آن از قبل نصب شده و شما می توانید آن را با رفتن به برنامه لانچر بر روی صفحه اصلی و انتخاب تلویزیون اپل برنامه آن را باز کنید. اگر برنامه وجود دارد و نه به دنبال آیکون جستجو در برنامه پرتاب جستجو برای Apple TV و دانلود از LG فروشگاه App.

سونی و Vizio تلویزیون نیست و در عین حال حمایت از برنامه بومی. Vizio تلویزیون در حال حاضر تنها در ایالات متحده در دسترس. بدون در نظر گرفتن, به دسترسی در هر دو سونی و Vizio تلویزیون شما می توانید این کار را با پخش 2. محتوا از یک iPhone, iPad, iPod touch, Mac, و یا دیگر دستگاه های ویدئویی است که پشتیبانی از نرم افزار TV/پخش 2 را می توانید با این تلویزیون هر چند توجه داشته باشید که کیفیت نمی تواند به عنوان خوب به عنوان جریان از یک برنامه بومی است.

باز کردن برنامه های دانلود شده شما را ببینید زبانه های مختلف: سازمان دیده بان در حال حاضر کتابخانه, فروشگاه و جستجو tab. سازمان دیده بان در حال حاضر ردیف ارائه می دهد سرپرستی محتوای مختلف تلویزیونی و فیلم های مستند و این که در آن شما پیدا کردن Apple TV Plus محتوا.

با وجود اپل ادعا می کند از تلویزیون برنامه بودن در همه جا دسترسی به برنامه است که بسیار کمتر از Netflix نخست تصویری یا دیزنی به علاوه. یکی از راه های گرفتن تلویزیون برنامه برای کسانی که بدون مذکور تلویزیون است با خرید یک اپل تلویزیون 4K جعبه یا Roku Streaming دستگاه ترجیحا یکی که پشتیبانی از 4K HDR.

تلویزیون اپل برنامه رایگان است برای دانلود در حالی که تلویزیون اپل به علاوه هزینه £4.99/ماه اگر چه یک راه وجود دارد برای یک سال رایگان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن