مایکروسافت Edge دارای یک مینی بازی شما می توانید بازی زمانی که شما آفلاین هستید

آیا شما می دانید که یکی از تخم مرغ عید پاک برای مرورگر گوگل کروم است که یک دونده بی پایان بازی است که می تواند

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

آیا شما می دانید که یکی از تخم مرغ عید پاک برای مرورگر گوگل کروم است که یک دونده بی پایان بازی است که می تواند فعال شود زمانی که مرورگر تشخیص دهد که شما آفلاین هستید? معلوم است که مایکروسافت دوست دارد که ایده و اعلام کرده است که لبه آن مرورگر در حال حاضر ساخته شده با استفاده از کروم خواهد بود به دست آوردن ویژگی های مشابه به عنوان به خوبی.

تبلیغات

شبیه به کروم پیاده سازی بازی خود مایکروسافت لبه گشت و گذار در بازی فعال می شود زمانی که شما آفلاین هستید و یا اگر شما در حال حاضر اما شما خسته هستید, شما در واقع می توانید آن را راه اندازی با تایپ کردن لبه://گشت و گذار را در نوار آدرس مرورگر است. به گفته مایکروسافت این بازی بود در تست با خودی از فوریه اما شرکت برای عموم منتشر در آخرین به روز رسانی مرورگر.

بر اساس شرح بازی "با الهام از کلاسیک ویندوز بازی SkiFree به گشت و گذار بازی با چالش های بازیکن به سوار را از طریق آب در حالی که اجتناب از جزایر همکار خوانندگان و موانع دیگر. سازمان دیده بان برای kraken! بازیکنان همچنین می توانید جمع آوری قلب به گسترش زندگی خود و افزایش به صورت پشت سر هم با سرعت. گشت و گذار تا آنجا که ممکن است در یک اقیانوس بی پایان رقابت برای کوتاه ترین زمان و یا زیگ زاگ را از طریق به عنوان بسیاری از گیتس به عنوان شما می توانید در یک ردیف. با سه حالت متفاوت بازی, بازیکنان, باید از راه های مختلفی به تصویب زمان."

به نظر می رسد مثل یک بازی بسیار ساده اما سرگرم کننده-بازی به دنبال. اگر شما لذت بردن از این نوع یکپارچهسازی با سیستمعامل 8 بیتی به سبک بازی و سپس این است که قطعا ارزش مصرف یک نگاه حتی اگر شما یک اتصال به اینترنت.

در زمینه بازی >عمومی. بیشتر بخوانید درباره لبه و مایکروسافت. منبع: وبلاگ.ویندوز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن