مانور اعیان: همه چیز ما در مورد آینده استراتژی قرون وسطی عنوان

مانور اعیان است آینده عنوان استراتژی است که مخلوط Total War-جنگ سبک با جزئیات قرون وسطی ساختمان شهر. این مجموع

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

مانور اعیان است آینده عنوان استراتژی است که مخلوط Total War-جنگ سبک با جزئیات قرون وسطی ساختمان شهر. این مجموعه هیجان انگیز عنوان جدید در سبک و – در این مرحله اولیه – همه نشانه ها خوب نگاه کنید. ما وارد همه آخرین اخبار و به روز رسانی در مانور اعیان به نگه دارید تا تاریخ.

ایجاد شده توسط توسعه لهستانی, اسلاوی, سحر و جادو, مانور اعیان نمایش مشتاق توجه به جزئیات تاریخی در کنار جذاب عمل بسته بندی شده جنگ و آلی توسعه شهر به عنوان دو هسته مکانیک. ما مشتاق به دیدن دقیقا چگونه گسترده آنها را در تجربه کامل.

مانور اعیان گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

متاسفانه تا کنون ما نمی بیش از حد به در اما جزئیات نشان داده این تریلر به طور بالقوه وسوسه انگیزی برای طرفداران بازی های استراتژی. جنگ ما با دیدن نگاه بسیار Total War-esque با فرماندهان پوشش های مختلف انواع واحد در سراسر زمین متنوع تنظیم خود سازند و فرماندهی حملات برای هر دو بازه زمانی و غوغا نیروهای نظامی است.

این تریلر همچنین نشان می دهد یک رویکرد پویا به ساختمان شهر. جاده ها و ساختمان ها نیست قرار داده شده بر روی یک شبکه به جای آن ساختمان های فرم آزاد و مهاجران طبقه معاملات خود را هر دو در داخل و اطراف حل و فصل است. برخی از کار در ساختمان ها می ساخت در حالی که دیگران شکار در جنگل, گله, گوسفند, یا شخم زمینه. آن را بیشتر شبیه به چیزی شبیه شهر Skylines یا سیاره باغ وحش از خود سنتی

با وجود این تریلر کوتاه زمان اجرا در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی در مورد مانور اعیان. ما به دنبال به جلو به گرفتن اطلاعات بیشتر در مکانیک بازی و درک در بازی تجربه برای بازیکنان است.

مرتبط با: نظر – Age of Empires 4 می تواند به احیای استراتژی بازی نوع

در اینجا ما می بینیم مانور اعیان ساختمان رابط با یک بازیکن در مراحل اولیه ساخت خود را حل و فصل

توسعه دهندگان اسلاوی سحر و جادو گفت: در بیانیه ای در وب سایت خود را:

"مانور اعیان با هدف ارائه یک gridless ارگانیک شهر سازی تجربه با آزادی کامل قرار دادن و چرخش اما با استفاده از snapping tools را برنامه ریزی راحت تر است.

"ساختمان مکانیک است که با انگیزه های رشد واقعی قرون وسطی شهرها و روستاها که در آن عمده مسیرهای تجاری و چشم انداز اغلب تحت تاثیر قرار چگونه حل و فصل شکل گرفته و توسعه یافته است."

مانور اعیان تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

اسلاوی سحر و جادو تایید کرده است که مانور اعیان خواهد بود برای هدف "سقوط 2020" پنجره آزادی اگر چه یک تاریخ خاص است و در عین حال تایید می شود. ما مطمئن شوید که برای به اشتراک گذاری بیشتر هنگامی که ما آن را می دانم.

مانور اعیان تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

مانور لرد طرح – آن چه مورد ؟

'توطئه' از مانور اعیان است و به احتمال زیاد به یکی از خود را ساخت به عنوان است که اغلب مورد در بازی های استراتژی است. اما احتمالا ما در حال رفتن به دیدن یک حالت مبارزات انتخاباتی بیش از حد.

این بازی در قرون وسطی در اروپا اما این کشور خود مشخص نشده است با جزئیات خاص از چپ به تصورات خود را.

اسلاوی سحر و جادو گفت: در بیانیه ای در وب سایت خود را:

"در حالی که بازی این است که مجموعه ای خاص در یک قرن هر ساختمان با الهام از منابع تاریخی از یازدهم-قرن پانزدهم اروپا است.

"زمینه باید شخم زده شده توسط یک تیم از گاو آهن نمایاندن یک bloomery گوسفند جمع در باز مراتع توسط اداره پروردگار مانور...

"این ترکیب با توجه به جزئیات کلیدی به غرق شدن خود را به طور کامل در قرون وسطی fiefdom شما حکومت کند. فصل تصویب تغییرات آب و هوا, شهرها می تواند ظهور و سقوط به جنگ بیماری و یا قحطی."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن