آیفون 12 بافته رعد و برق به USB-C کابل به بیرون درز

با توجه به شایعات اپل قرار است به آن رعد و برق به USB-C کابل ارتقا دهید. ظاهرا اپل خواهد بود که این کابل جدید

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

با توجه به شایعات اپل قرار است به آن رعد و برق به USB-C کابل ارتقا دهید. ظاهرا اپل خواهد بود که این کابل جدید با آیفون 12 و به جای قطعه نازک از لاستیک پوشش کابل اپل خواهد بود به روز رسانی و آن را بافته و به جای آن باید ثابت شود با دوام تر.

تبلیغات

در حال حاضر به لطف یک توییت @L0vetodream, عکس از ادعا کابل ظاهر شده اند. آن را سخت به بگویید اگر این کابل در حال معامله واقعی اما اگر آنها دقیق و اپل در واقع می تواند با ارائه این کابل در سیاه و سفید یا سفید به پایان برسد. ما مطمئن نیستید که چگونه اپل را جداگانه رنگ اما شاید رنگ تیره تر اپل خواهد آمد با کابل در حالی که رنگ روشن آنهایی که می آیند با یک کابل.

اما آنچه جالب است این است که سیاه و سفید کابل به نظر می رسد برای آمدن با یک حرارت کوچک از انواع آن به پایان می رسد در حالی که یکی سفید نیست. ما مطمئن هستیم که این به چه معناست, اما شاید, حرارت کوچک می افزاید: کمی دوام بیشتر و جلوگیری از شکستن به راحتی. اگر این مورد است, شاید اپل می تواند فروش سیاه و سفید کابل به عنوان یک جداگانه و لوازم جانبی در حالی که یکی سفید است همراه با آیفون 12.

شایعات همچنین مدعی شده اند که اپل نمی خواهد بسته بندی لوازم جانبی با آیفون 12 مانند EarPods و آداپتور برق. به جای این اتهام بافته کابل خواهد بود که تنها چیزی که اپل را شامل می شود در جعبه.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن