خدمات جریان دیزنی در حال حاضر بیش از 100 میلیون مشترک

در حالی که دیزنی ممکن است به جریان بازی بعد از برخی از رقبای خود را بدست ، به نظر می رسد که شهرت شرکت ، نمونه

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

در حالی که دیزنی ممکن است به جریان بازی بعد از برخی از رقبای خود را بدست ، به نظر می رسد که شهرت شرکت ، نمونه کارها ، و استراتژی کسب است پرداخت کردن چرا که در طول شرکت سه ماهه سوم گزارش درآمد ، آنها نشان داد که خدمات جریان خود را در حال حاضر بازی خانه به بیش از 100 میلیون مشترک.

تبلیغات

این همه خدمات جریان دیزنی را پوشش می دهد، که شامل دیزنی+ است که 57.5 میلیون مشترک، 8.5 میلیون از ESPN، و 35.5 میلیون از Hulu (که آنها در حال حاضر پس از خرید سهام Comcast صاحب). که می شود گفت ، این هنوز هم قرار می دهد دیزنی پشت انگاره های از Netflix که در آن آخرین بار ما چک ، تا به حال بیش از 180 میلیون مشترک.

با این حال ، مانند ما گفت ، دیزنی هنوز هم تا اندازه ای جدید به جریان بازی و ما انتظار داریم که آنها به عنوان انتشار محتوای اصلی تر ، باید کمک به جلب مشترکین بیشتر در. همچنین کمک می کند که در اکثر موارد، اشتراک دیزنی ارزان تر از برخی از رقابت است. برای مثال دیزنی+ در ماه 6.99 دلار قیمت دارد، اما دیزنی نیز در حال فروش یک بسته نرم افزاری همه در یک است که شامل دیزنی+ ، ESPN ، و Hulu برای $ 12.99 ، و آن را کاملا یک معامله خوب است.

با همه گیر شدن ویروس های کوروناویروس و با مردم که تمایلی به بیرون رفتن به فضاهای شلوغ محصور مانند سینماها، ما انتظار داریم که اشتراک به خدمات جریان ادامه خواهد داد به رشد.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد دیزنی، سرگرمی، ای اس پی ان و هولو. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن