iOS 14 ویژگی ضبط تماس منتشر نمی شود به

روز دیگر ما گزارش در آنچه به نظر می رسد ناقص شایعه است که پیشنهاد شده است که یکی از ویژگی های iOS 14 توانایی ب

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

روز دیگر ما گزارش در آنچه به نظر می رسد ناقص شایعه است که پیشنهاد شده است که یکی از ویژگی های iOS 14 توانایی بومی ضبط تماس. ما گفت که این به دلیل ناقص ضبط تماس انواع انشعابات قانونی و ثانیا برای یک شرکت مثل اپل که دوست دارد به مشتری جلب تعهد خود را به حفظ حریم خصوصی آن را به نظر می رسید کمی عجیب و غریب است.

تبلیغات

برای کسانی که ممکن است کمی در مورد این ویژگی و انواع مسائل مربوط به حریم خصوصی است که می تواند مستلزم شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که آن را نمی ممکن است در واقع اولین publicly. این است که با توجه به یک گزارش از 9to5Mac که ادعا می کند که آنها می تواند تایید کند که در حالی که این ویژگی وجود دارد و ظاهرا آن را هرگز در نظر گرفته شده بود ساخته شده به کاربران.

در عوض با توجه به منابع خود این ویژگی در اصل به توان داخلی برای مقاصد اشکال زدایی. این به این معنی است که آن را تنها در نظر گرفته شده برای استفاده از میان اپل و مهندسین و کارکنان و به معنای عمومی-ویژگی های موجود برای اپل مشتریان.

البته هیچ یک از این می تواند تایید نشده است, اما انتشار اشاره iOS شامل ویژگی های متعددی است که به معنای به توان داخلی برای تست و اشکال زدایی پس از آن تعجب آور نیست برای دیدن این ویژگی به نظر می رسد حتی اگر آن را در نظر گرفته شده برای استفاده در خارج از اپل برای شروع با.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios 14 و حفظ حریم خصوصی. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن