چگونه به رفع شادی باهم رانش در نینتندو سوئیچ

برای Nintendo سوئیچ, بازیکنان, شادی باهم رانش است خسته کننده کنترل خطا. شادی باهم رانش توصیف یک وضعیت که در آن

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

برای Nintendo سوئیچ, بازیکنان, شادی باهم رانش است خسته کننده کنترل خطا. شادی باهم رانش توصیف یک وضعیت که در آن شادی خود را باهم کنترل تشخیص ورودی که در آن هیچ کدام وجود دارد – برای مثال فرمان شما به سمت چپ در یک مسابقه عنوان زمانی که شما در میانهی شب اقدام به تغییر دوره خود را.

آن را شایع و آزار دهنده موضوع برای صاحبان ترکیبی کنسول پس از بررسی مورد اعتماد است وارد برخی از راه های بالقوه تعمیر خود را کنترل هر دو رسمی و غیر رسمی به این معنی که آن را می آید به شادی باهم رانش.

چگونه به رفع شادی باهم drift – نینتندو مرکز خدمات

شادی باهم رانش شده نسبتا گسترده موضوع است که تحریک کننده برای سوئیچ پارسه. اما آن را نیز بدان معنی است که نینتندو آن را برطرف خواهد کرد به صورت رایگان. Every cloud has a silver lining, راست?

البته شما می توانید ارسال خود را شادی باهم نینتندو خدمات مرکز با استفاده از این لینک. به سادگی ورودی اطلاعات از موضوع خود و پیروی از دستورالعمل های روی سایت عزل دستورالعمل حذف. نینتندو یا تعمیر و یا جایگزین شادی-Con.

اگر شما یک سوئیچ Lite که در آن شادی-منفی نیست انفصال شما باید به این مسیر و قرار دادن کل دستگاه به نینتندو برای تعمیر.

مرتبط با: آینده سوئیچ های 2020 – تمام بازدید های راه آینده ما در این سال

Switch Lite

چگونه به رفع شادی باهم رانش خودتان

اگر شما احساس دستی و شما علاقه داشتن به رفع شادی باهم خودتان در اینجا یک یا دو کلاهبرداری است که ارزش تلاش هستند.

اول بازدید تنظیمات سیستم را انتخاب کنید کنترل و سنسور و سپس انتخاب گزینه اجازه می دهد تا شما را به دوباره کالیبره کردن انگشت شست خود را چوب. این ساده رفع ممکن است خلاص شدن از شر مزاحم که شادی باهم رانش.

اگر آن را نمی کند, آن را به ارزش تلاش برای نصب آخرین به روز رسانی نرم افزار خود را برای شادی-Con. این را می توان با مراجعه به منوی تنظیمات و انتخاب کنترل منو و سپس با کلیک کردن بر روی "به روز رسانی کنترل". دوباره آن را به یک تعمیر ساده اما این ممکن است همه آن طول می کشد تا کنترل خود را در مسیر بازگشت.

گزینه های دیگر عبارتند از تمیز کردن اطراف لذت باهم با هوای فشرده یا تعویض thumbstick خودتان. جایگزینی thumbsticks می تواند سفارش از آمازون, اما ما می خواهم پیشنهاد ارسال شادی باهم به نینتندو به عنوان اگر شما چیزی را اشتباه در تعمیر چوب خود را – شما به احتمال زیاد برای دریافت یک رایگان تعمیر/تعویض از شرکت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب