گلکسی نوت 20 مینی: جدید برجسته فیوبلت ها یک سوراخ برجسته در خط سامسونگ

سامسونگ توجه داشته باشید سری 20 در اینجا و مدل اولترا در حال شکل دادن به یکی از بهترین گوشی های آندروید در سال

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

سامسونگ توجه داشته باشید سری 20 در اینجا و مدل اولترا در حال شکل دادن به یکی از بهترین گوشی های آندروید در سال است. اما باید سامسونگ برای اندازه سوم رفته -- توجه داشته باشید 20 مینی ، اگر شما خواهد شد.

تلفن های کوچک چیزی از رنسانس در سال 2020. اول ما تا به حال آی فون SE 2, سپس پیکسل 4a آمد و شایعات قوی وجود دارد اپل ارائه خواهد شد 5.4 اینچ آیفون 12.

من آن را دوست داشت اگر سامسونگ کت و شلوار را دنبال کرده است و حداقل به ما داده شده گزینه کوچکتر توجه داشته باشید 20.

پس از گذراندن چند ساعت با نوت 20 دستگاه جدید من یک بار دیگر در قلم S فروخته شد. این اتفاق هر سال می افتد و چرخه همیشه همان. من فکر می کنم من هرگز به استفاده از قلم S > Unbox و راه اندازی که سال دستگاه توجه داشته باشید و متوجه باشید که چقدر مفید است > استفاده از آن هر روز.

اما برای گرفتن قلم S شما نیاز به قبول یادداشت رفتن به یک تلفن بزرگ است. این بار در اطراف شما کردم 6.7 اینچی توجه داشته باشید کهکشان 20 و 6.9 اینچی کهکشان توجه داشته باشید 20 اولترا و آن اندازه به سادگی بسیاری از مردم خاموش قرار داده است. یک نسخه کوچکتر، در اطراف اندازه همان سامسونگ کهکشان S20، با ویژگی های همان قلم S کمک خواهد کرد که خریداران که می خواهند که عملکرد قلم بیشتر انتخاب.

مرتبط با : بهترین گوشی

...البته، سود صفحه نمایش بزرگتر جفت شده با قلم S بوم بزرگتر برای رسم و jotting پایین یادداشت است. اما یک نسخه کوچکتر را طاقچه خود را ارائه می دهد و من می توانم ببینم که بودن بسیار بهتر برای خط خط سریع.

سری یادداشت به عنوان یکی از بزرگترین تلفن های اطراف شروع شد، سکه اصطلاح افتضاح 'phablet'. اما بزرگ بودن دیگر نقطه فروش نیست، چرا که اکثریت گوشی ها اکنون به سمت بالا 6.5 اینچ هستند. برای یک بار دیگر متفاوت کردن، یک نسخه کوچکتر از یادداشت ۲۰، این سریال را به مخاطبان جدید می آورد.

در حالی که من دوست دارم برای دیدن این اتفاق می افتد، به نظر می رسد بسیار بعید است. سامسونگ به وضوح می بیند که آینده پر از گوشی های بزرگتر و حتی اگر مارک های دیگر یک بار دیگر تبدیل به واحد های کوچکتر آن تا کنون تصمیم به رفتن فقط بزرگتر. در این سال هیچ نسخه کوچکتری از S20 وجود نداشت و خود S20 هم اکنون با صفحه نمایش 6.2 اینچی شروع می شود. همچنین شانس ی که چیزی کوچکتر از نسخه های Lite از S10 و Note 10 ارائه شود، وجود داشت، اما این اتفاق رخ نداده و در عوض، ما صفحه نمایش های بزرگتری را به دست می آوریم.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب