نسخه های آینده از کروم خواهد بود کمتر از یک حافظه گراز

یکی از مهمترین انتقادات از مرورگر گوگل کروم است که آن را به یک حافظه گراز. در حالی که این مرورگر فوق العاده اس

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399
یکی از مهمترین انتقادات از مرورگر گوگل کروم است که آن را به یک حافظه گراز. در حالی که این مرورگر فوق العاده است و ادغام حساب کاربری گوگل خود را باعث می شود آن را یک نسیم به استفاده از آن می تواند بسیار خواستار در نظر حافظه است که می تواند کاربران که با استفاده از کمتر قدرتمند کامپیوتر با رم.
تبلیغات

اما خبر خوب این است که در آینده کروم می تواند تبدیل به کمتر از یک حافظه گراز در ویندوز 10 کامپیوتر. این است که به لطف به روز رسانی مایکروسافت تحت فشار قرار دادند به ویندوز در قالب "SegmentHeap" کمک خواهد کرد که برای بهبود استفاده از حافظه از Win32 برنامه های کاربردی مانند کروم.

در حالی که مایکروسافت اشاره می کند و نه کروم به طور خاص به آنها اعلام کند که یکی از این برنامه ها برای بهره مندی از این جدید خود را Edge مرورگر. با توجه به این که لبه های جدید مرورگر ساخته شده است در کروم پلت فرم آن چیزی است که مرورگر گوگل کروم با استفاده از آن را حس می کند که این پیشرفت به بهره وری نیز بدون شک تاثیر مثبت کروم نیز هست.

همانطور که اشاره شد توسط WindowsLatest یک کروم مهندس که در ارتکاب آنها خواهد شد که اتخاذ این SegmentHeap ویژگی برای کروم در آینده است. با توجه به پست "آزمایش با هر دستگاه با امید بستن به بخش پشته برای chrome.exe نشان می دهد که این می تواند صرفه جویی صدها MB ها در مرورگر و شبکه خدمات ابزار فرآیندهای در میان دیگران در برخی از ماشین آلات. نتایج واقعی متفاوت خواهد بود به طور گسترده ای با بیشترین صرفه جویی در آینده در بسیاری هسته ای ماشین آلات."

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Chrome, Edge, گوگل, مایکروسافت, ویندوز و ویندوز 10. منبع: windowslatest



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن