مایکروسافت خواهد بود خاموش میکسر پایین ماه آینده

چند سال پیش مایکروسافت تصمیم گرفت تا در جریان بازار با راه اندازی یک رقیب به حرکت یا کشش ناگهانی در قالب میکسر

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399
چند سال پیش مایکروسافت تصمیم گرفت تا در جریان بازار با راه اندازی یک رقیب به حرکت یا کشش ناگهانی در قالب میکسر. آنها حتی به ثمر رساند یک کودتای بزرگ زمانی که آنها موفق به متقاعد کردن محبوب Fortnite streamer, نینجا به جریان به طور انحصاری بر روی پلت فرم خود را. اما به نظر می رسد که مایکروسافت تلاش در ورود به جریان صنعت (مرتب کردن بر اساس) به پایان رسیده است.
تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است در آن میکسر وبلاگ آمده است که 22 ژوئیه سال 2020 خواهند بود رسما بستن خدمات خود را پایین. ما فرض کنید این شرکت نیست و کاملا خروج از بازار فقط رتبهدهی نشده است چرا که آنها هنوز هم حضور در قالب یک همکاری با Facebook بازی.

به گفته مایکروسافت "مشخص شد که زمان مورد نیاز برای رشد خود ما livestreaming جامعه به مقياس از اندازه گیری با چشم انداز و تجربه است که مایکروسافت و ایکس باکس می خواهید برای ارائه برای علاقهمندان به بازی در حال حاضر, بنابراین ما تصمیم به عملیات جانبی میکسر و کمک به جامعه انتقال به یک پلت فرم جدید. برای خدمت بهتر به جامعه ما و نیاز ما teaming تا با Facebook برای فعال کردن میکسر جامعه برای گذار به Facebook بازی."

معلوم نیست چه برخی از streamers در میکسر برنامه ریزی برای انجام این تغییرات است. تا آنجا که نینجا نگران است این پرچم در حال اهتزاز ارسال یک صدای جیر جیر پس از اعلام این که در آن او گفت که وجود خواهد داشت برخی از تصمیمات او را مجبور به حرکت به جلو.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت. منبع: وبلاگ.میکسر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن