فسیلی Gen 5 فروش: دریافت فسیلی بهترین ساعت هوشمند برای کسری از قیمت

صرفه جویی بیش از £50 در فسیلی Gen 5 ساعت هوشمند در این فوق العاده آمازون صرفه جویی در. اصلاح بیش از حد نخ نما

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

صرفه جویی بیش از £50 در فسیلی Gen 5 ساعت هوشمند در این فوق العاده آمازون صرفه جویی در.

اصلاح بیش از حد نخ نما £52 کردن Gen 5 ساعت هوشمند را RRP £279 شما می توانید در حال حاضر خرید بسیار دارای smartwatch برای تنها £227 لطف آمازون بسیار سخاوتمندانه از تخفیف بسیار خوب پوشیدنی.

برای شفافیت کامل این پایین ترین قیمت ما تا کنون دیده ام فسیلی Gen 5 smartwatch سقوط به در آمازون است. اما با بیش از £10 تفاوت بین ارزان ترین نرخ و £227 معامله اتفاق می افتد در حال حاضر این می رود بدون گفت این است که هنوز پیشنهاد استثنایی در 4 ستاره دارای سازمان دیده بان.

ما بررسی های فسیلی Gen 5 ساعت هوشمند در ماه سپتامبر سال گذشته است. ما تحت تاثیر قرار گرفته بودند با پیشرفت های فسیلی ساخته شده است به آخرین تکرار از این ساعت هوشمند شاهد ارتقاء لازم است که این بسیار عالی smartwatch با عالی تناسب اندام ویژگی های ردیابی.

ارائه خیره کننده کاملا به اندازه چهره های فسیلی Gen 5 تا 390 x 390 صفحه نمایش AMOLED مباهات یک وضوح رنگ صفحه نمایش میآید که در برابر آن درست پس زمینه سیاه و سفید. این سخاوتمندانه اندازه و وضوح واضح نیز به معنی خواندن اطلاعیه های ورودی و یا کشیدن بین برنامه آسان است برای خواندن و ایجاد یک بوم مناسب برای گوگل WearOS.

از نظر ویژگی های نسل 5 است که قطعا بشود برای کسانی که با تکیه بیشتر به سمت ساعت هوشمند از یک ردیاب تناسب اندام. که گفت:, آن را ارائه می کند یک مانیتور ضربان قلب و untethered GPS اجازه می دهد شما برای رفتن برای تنه زدن و نقشه از مسیر خود را بدون در نظر گرفتن گوشی خود را همراه با شما. با 8GB ذخیره سازی شما همچنین می توانید موسیقی به طور مستقیم از خود را دیده بان – بهترین محرک برای کمک به شما در حال حرکت است.

فسیلی Gen 5 همچنین شامل, گوگل, پرداخت, اجازه می دهد شما را به پرداخت بدون تماس با ساعت هوشمند خود را به عنوان به خوبی به عنوان داشتن گوگل دستیار در مچ دست خود را برای پاسخ به تمام پرسش های شما.

شاید قابل توجه ترین علاوه بر این از فسیلی Gen 5 بود گنجاندن Snapdragon پوشیدن 3100 chipset دادن این ساعت هوشمند به مراتب بیشتر صالح عملکرد هنگامی که ما آن را آزمایش ارائه سیالیت در هنگام پیمایش و کشیدن از طریق پیام ها و برنامه های.

در حال حاضر با £52 کردن آن RRP خرید 4 ستاره تاریخ فسیلی Gen 5 ساعت هوشمند برای تنها £227.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن