اولین DualSense کنترل دست در ویدئو نشان می دهد ساخته شده است در PS5 بازی

سونی همچنان به آرامی آشکار قطعه از PS5 پازل و ما فقط بهترین های ما نگاه DualSense کنترل. Geoff Keighley خالق

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

سونی همچنان به آرامی آشکار قطعه از PS5 پازل و ما فقط بهترین های ما نگاه DualSense کنترل.

Geoff Keighley خالق بازی جوایز اتحاد حرکت شبیه چمچه زنی با یک DualSense دست که نیست دقیقا بمب دارای قدرت تخریبی در طبیعت اما به ما یک کمی اطلاعات بیشتر از ما تا به حال قبل از.

تابستان بازی متحرک زندگی می کنند جریان بازی ما خوب نگاه تطبیقی جدید باعث خواهد شد که ایجاد تنش امتیاز عقب کشیدن بر روی یک تیر و کمان به عنوان مثال. ما همچنین یک نسخه ی نمایشی جدید لمسی موتور که ارائه خواهد شد متنوع تر بازخورد تقلید سطوح مختلف. در حال اجرا را از طریق شن و ماسه و یا در حال اجرا بر روی یخ را احساس می کنید, مختلف, برای مثال.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

کیلی گفت: DualSense ساخته شده در بلندگو نیز ارائه می دهد طیف وسیع تری از بازی های PS4 را DualShock ارائه بیشتر و هماهنگی با haptics و صدا از کنسول خود را. شما می توانید پیش نمایش در دست در ویدئو زیر:

او گفت که وزن آن کمی بیشتر از DualShock 4 اما گفت که آن را تا به برخی از بلند به آن را در یک "راه خوب است." او همچنین به ما نشان داد که DualSense کنار سلف خود برای اولین بار علنا و شما به وضوح می توانید ببینید که اضافی دور.

این جریان همچنین تایید کرد که شما هیچ دکمه شبیه به پیوست سونی منتشر شده برای PS4 controller سال گذشته است. که شگفت زده و ناراحت برخی از علاقهمندان به بازی که همچنین به نظر می رسید فکر می کنم این جریان را نشان می دهد قیمت و تاریخ انتشار برای PS5.

یک قطعه جریان را فاش ساخته شده در بازی که شما کشتی با PS5. آن را به نام Astro بازی است که یک 3D platformer جف به عنوان یک چند ساعت بازی.

کیلی گفت: آن را خوب ویترین برای چگونه عناصر جدید از کنترل کننده را تنظیم تن برای تجربه بازی در PS5. در واقع این بازی به خودی خود بسیار زیادی وجود دارد به مردم استفاده می شود به کنترل جدید.

ما شاهد haptics و باعث نشان داد برای اولین بار در حالی که حرکات ضربه تند وشدید زدن از طریق لای شیار و حتی توانایی ضربه به میکروفون برای حرکت از طرفداران برجسته شد در نسخه ی نمایشی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن