Cyberpunk 2077 به شما اجازه سفارشی خود را مجازی ناحیه تناسلی

این ردهبندی بازیهای رایانهای برای CD Projekt Red را Cyberpunk 2077 منتشر شده رونمایی چند چیز شگفت آور در مورد

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

این ردهبندی بازیهای رایانهای برای CD Projekt Red را Cyberpunk 2077 منتشر شده رونمایی چند چیز شگفت آور در مورد آینده RPG.

با توجه به رتبه بندی هیئت مدیرهبازیکن قادر خواهد بود برای سفارشی کردن ظاهر از آواتار خود نداشته باشد و حتی شرکت در مجازی کلیک در دهان. بله شما به عنوان خوانده شده که آخرین بخش به درستی.

"بازیکن می تواند انتخاب جنس و سفارشی کردن شخصیت خود را; سفارشی سازی می تواند شامل تصاویر از سینه و باسن و دستگاه تناسلی و همچنین به عنوان اندازه های مختلف و ترکیب اندام تناسلی" می خواند مثال.

من مطمئن هستم که آنچه را "ترکیبی از اندام تناسلی" مستلزم اگر چه CDPR شده است روشن از همان ابتدا که Cyberpunk 2077 نخواهد خجالتی و دور از گرافیک توصیفاتی جنسی و خشونت است. سابق خواهد بود به خصوص شایع در قضاوت از همه چیز ما تا کنون شنیده ایم.

توسعه دهنده تایید به بررسی مورد اعتماد مصاحبه ای است که جنسیت بیان در Cyberpunk 2077 خواهد بود به طور کامل رایگان. بنابراین مردان و زنان و جنسيت غیر منطبق با افراد می توانند با ایجاد یک شخصیت است که احساس می کند مناسب برای آنها. ما فقط امیدواریم که اشتباهات گذشته از تراجنسی خود را تکرار نکنید در تجربه کامل.

مرتبط با: تاریخ و زمان آخرین از ما 2

گزارش از استرالیا در رتبه بندی هیئت مدیره فراهم می کند جزئیات بیشتر در چه بازی شامل خواهد شد اگر چه نسبتا قابل پیش بینی آن مادر طبیعت است.

"بازیکنان روبرو می شوند رویدادهایی که در آن آنها باید این گزینه را به شرکت در فعالیت های جنسی با دیگر شخصیت های اصلی و یا روسپی" می گوید ، "این مختصر صحنه (از اول شخص دیدگاه) مجسم نیمه برهنه شخصیت ناله suggestively در حالی که در حال حرکت از طریق موقعیت های مختلف. برخی از صحنه های حاوی مختصری توصیفاتی thrusting حرکات; دیگر صحنه های به تصویر کشیدن یک شخصیت سر در حال حرکت به سمت یک شریک محل انشعاب بدن انسان."

Cyberpunk 2077 قرار است به راه اندازی برای PS4, Xbox One و PC در 17 سپتامبر سال 2020 است. این هم از آمدن به گوگل Stadia اما یک تاریخ انتشار برای این نسخه تایید نشده باقی مانده است. در اوایل این هفته CD Projekt Red اعلام کرد یک رویداد شناخته شده به عنوان "شب سیم" برگزار خواهد شد که در ژوئن 11. ما تصور آن را به پرده تریلر جدید گیم پلی و جزئیات دیگر قطعه از بسیار پیش بینی RPG.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن