اپل سیلیکون: ARM مبتنی بر مکینتاش آینده در سال 2020 و آن را bye-bye اینتل

اپل اعلام کرده است در حال حرکت به آن بازوی خود مبتنی بر سیلیکون برای اپل مک خط زنگ تغییر دور از پردازنده های ا

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اپل اعلام کرده است در حال حرکت به آن بازوی خود مبتنی بر سیلیکون برای اپل مک خط زنگ تغییر دور از پردازنده های اینتل برای اولین بار در تاریخ اخیر.

اعلام کرد در WWDC سال 2020 در کنار جدید macOS Big Sur سیستم عامل جدید بود اپل سیلیکون پلت فرم. این بزرگترین تغییر برای مک خط از سوئیچ از PowerPC به Intel بیش از یک دهه پیش.

اپل می گوید این اولین مکینتاش تاب اپل سیلیکون خواهد رسید تا پایان سال با انتقال رود به دو سال گذشته است. صاحبان فعلی مکینتاش لازم نیست به نگرانی در مورد در حال خاموش کردن هر چند به عنوان مدیر عامل تیم کوک می گوید این برنامه برای حمایت از اینتل مکینتاش از طریق macOS به روز رسانی برای سال آمده است.

مزایای کلیدی این تغییر به نظر می رسد:

  • قدرتمند ترین رایانه های مکینتاش تا کنون (که بازی کردن در تست)
  • بهتر است قدرت مدیریت برای بهبود عمر باتری در مک بوک
  • جهانی نرم افزار در سراسر اکوسیستم اپل
  • بهبود بازی پشتیبانی از طریق سفارشی GPU جزء

بیایید حفر کمی عمیق تر به آنچه انتظار می رود.

آنچه که اپل سیلیکون?

از سال 2006 اپل مک لپ تاپ و دسکتاپ اجرا بر روی پردازنده های Intel نوع که ما در رایانه های شخصی ویندوز. که در حال آمدن است به پایان است. اپل پوسته پوسته شدن تا یک سری پردازنده های آن استفاده می کند برای آی فون و آی پد و آوردن آنها را به مک خود در دریا تغییر برای محاسبات شخصی محدوده.

اما اپل سیلیکون فقط در مورد پردازنده. این شرکت با در آوردن یک سفارشی ساخته شده GPU به بازی است که در آن می گوید به حمایت از بالا پایان بازی تجربه و همچنین با استفاده از عملکرد بالا و درام. در اپل سیلیکون است و همچنین تکنولوژی برای پشتیبانی از پردازش تصویر از دوربین های یادگیری ماشین از طریق عصبی جدید موتور پردازش های صوتی و خیلی بیشتر. سیستم-روی-یک-چیپ است که در آینده از مک.

مرتبط: بهترین مک بوک 2020

هنگامی که اپل سیلیکون مدلهای macbook و iMacs می رسد ؟

اپل وعده داده است این شرکت جدید اپل سیلیکون رایانه های مکینتاش در اینجا خواهد شد قبل از پایان سال 2020 اما به جزئیات دریافت کنید. شایعات اخیر پیشنهاد کرده اند نسخه های جدید 12 اینچی مک بوک بازو ممکن است برای اولین بار در دستور کار و همچنین به عنوان تازه به مانیتور و 13-inch MacBook Pro.

آن را حدود دو سال برای تکمیل انتقال به اپل سیلیکون است. پس از آن وجود خواهد داشت هیچ مطلب جدید مبتنی بر اینتل مکینتاش در تولید بیشتر خواهد شد در طول انتقال.

آیا اپل سیلیکون من مک و برنامه های منسوخ و ناکارآمد است ؟

تیم کوک مطمئن باشید کاربران فعلی که macOS پشتیبانی خواهد شد برای سال آمده است بنابراین هیچ. شما هنوز هم قادر خواهد بود به اجرای همین نرم افزار و برنامه های که مک بوک شما فقط خریداری شده برای آینده قابل پیش بینی. همانطور که برای برنامه کتابخانه, اپل, است, ساخت آن آسان برای توسعه دهندگان به سرعت recode برنامه های خود را به طوری که آنها می تواند کار بر روی هر دو پردازنده اینتل و اپل سیلیکون مبتنی بر مکینتاش.

مرتبط با: iOS 14

خواهد iPad و آی فون برنامه های اجرا بر روی اپل سیلیکون مکینتاش?

بله! این یکی از کلیدی lures برای توسعه دهندگان و مصرف کنندگان است. برای توسعه دهندگان آن را به معنای آنها ارائه خواهد شد همان نرم افزار ساخته شده است در همان معماری در سراسر اکوسیستم اپل به معنی همان برنامه نوشته شده برای اپل سازمان دیده بان به راحتی می توان بهینه سازی شده برای مک بیش از حد.

اپل در حال حاضر آغاز سفر به سوی این احتمال با پروژه کاتالیزور است که کمک می کند تا توسعه دهندگان iOS خود را به نرم افزار برای مک, اما این بسیار آسان تر خواهد بود در حال حرکت رو به جلو هنگامی که می آید به برنامه های ساخته شده در اپل معماری.

که macOS نرم افزار را پشتیبانی اپل سیلیکون?

اپل نشان داد که دوست دارد از Microsoft Office و Adobe Creative Cloud – از جمله فتوشاپ – در حال حاضر در حال بهینه سازی شده برای اپل سیلیکون است. آنها آماده برای مصرف کنندگان در یک روز. البته اپل ساخته شده در برنامه های مانند Final Cut Pro نیز در هیئت مدیره با سوئیچ.

در طول ارائه در WWDC اپل نگاه برای اطمینان بخشیدن به کسانی که ممکن است عصبی در مورد سوئیچ با نشان دادن قدرت گرسنه وظایف ویدیو 4K رندر در حال انجام با کمال سهولت اما این هم بازی خواهد کرد در تست.

برای دیگر توسعه دهندگان اپل می گوید آن را تنها یک ماده از روز های موجود در کد را مجددا کامپایل در Xcode برای استفاده با اپل سیلیکون است. سامانه رویدادهای گسسته خواهد بود قادر به گرفتن یک شروع پرش در این فرایند قبل از مکینتاش در حال اجرا در اپل سیلیکون به بازار آمده است.

اما آن را نیز دارای برنامه بازگشت به بالا را با نرم افزار به نام رشيد 2 (آن را در ابتدا مورد استفاده در سوئیچ از PowerPC به Intel) قادر به تبدیل نرم افزار برای استفاده با اپل سیلیکون در پرواز است. به عنوان یک آینده بیمه سیاست های اپل, ساختمان جدید مجازی سازی ابزار به macOS Big Sur تا اطمینان حاصل شود که شما می توانید اجرای برنامه ها در محیط های مختلف. همه در همه, به نظر می رسد تمام پایگاه های تحت پوشش خواهد شد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن