COVID-19 تماس با ردیابی نرم افزار پیدا کردم که اطلاعات به اشتراک گذاشته با چهار ضلعی و گوگل

یکی از نقاط فروش اپل و گوگل قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API است که تاکید بر حفظ حریم خصوصی که در آن هر دو ش

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399
یکی از نقاط فروش اپل و گوگل قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API است که تاکید بر حفظ حریم خصوصی که در آن هر دو شرکت خواهد بود با استفاده از داده ناشناخته خواهد ماند و صریح رضایت کاربر. به عنوان یک نتیجه, برخی از دولت ها انتخاب کنید و از قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API با توجه به محدودیت های مختلف اپل و گوگل در محل قرار داده.
تبلیغات

اما آن را شروع به احساس می کنم مثل این محدودیت در واقع ممکن است یک چیز خوب است. دلیل این است که با توجه به یافته های اخیر از نرم افزار حفظ حریم خصوصی متخصص ادم تنومند و بدقواره حریم خصوصی آنها را کشف کرده اند که داکوتای شمالی Care19 برنامه بود و در واقع های کاربر اطلاعات با اشخاص ثالث مانند Foursquare و (جالب اینجاست که به اندازه کافی) گوگل با وجود این واقعیت است که سیاست حفظ حریم خصوصی خود می گوید که داده های کاربر به اشتراک گذاشته نمی شود مگر اینکه با توجه رضایت صریح و روشن توسط کاربر و یا اگر مجبور تحت قوانین فدرال.

با توجه به ProudCrowd این شرکت توسعه یافته است که Care19 برنامه آنها ادعا می کنند که چهار ضلعی ادغام یک اشتباه بود که آن را ثابت خواهد شد. این شرکت همچنین با صدور بیانیه ای با این مضمون که "این Care19 رابط کاربری برنامه به وضوح تماس از استفاده از چهار ضلعی ما اماکن نزدیک' صفحه نمایش در هر شرایط ما چهار ضلعی توافق است."

"با این حال ما سیاست حفظ حریم خصوصی در حال حاضر نه به صراحت ذکر است استفاده از این. ما کار خواهد کرد با دولت ما همکاران به طور صریح تر در سیاست حفظ حریم خصوصی ما. این مهم است که توجه داشته باشید که ما به توافق با Foursquare اجازه نمی دهد آنها را به جمع آوری Care19 داده ها و یا استفاده از آن در هر شکل فراتر از به سادگی تعیین نزدیکی کسب و کار و بازگشت آن به ما."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های Coronavirus Covid-19 چهار ضلعی گوگل و حفظ حریم خصوصی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن