بتسدا تایید می کند که Elder Scrolls 6 است که هنوز هم "سال های دور" از انتشار

Bethesda Softworks را لمس کرده است بر توسعه Elder Scrolls 6تایید آن است که هنوز سال به دور از بودن در دست بازی

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

Bethesda Softworks را لمس کرده است بر توسعه Elder Scrolls 6تایید آن است که هنوز سال به دور از بودن در دست بازیکنان است.

صحبت کردن به یک مشتاق فن در توییتر, Bethesda, معاون رئیس جمهور از روابط عمومی و بازاریابی, Pete Hines به استراحت قرار داده هر گونه امید fantasy RPG ورود در آینده نزدیک.

"آن را پس از Starfield که شما تقریبا می دانید چیزی در مورد", Hines توضیح داد. "بنابراین اگر شما در آینده من برای جزئیات بیشتر در حال حاضر و نه سال از من شکست خود را به درستی مدیریت انتظارات است."

ما قدر صداقت از Pete Hines در اینجا از آن خواهد بود به اشتباه انداختن چیزی است که در چند سال دور در اولین. همانطور که برای Starfield دیده ایم کمی بیشتر از یک آشکار تریلر برای IP جدید که بر sci-fi از تحسین توسعه استودیو.

Starfield تایید شده است برای کنسول های نسل بعد و PC اگر چه دیگر انتشار جزئیات تایید نشده باقی می ماند. ما انتظار می رود آن را به یک جزء اصلی برای Bethesda E3 سال 2020 ویترین قبل از آن لغو شد با توجه به Covid-19 و عوارض دیگر.

این شرکت همچنین گفت: آن را نمی خواهد نگه داشتن دیجیتال جایگزین مانند برخی دیگر از ناشران پس از آن معلوم نیست که ما انتظار داریم اخبار اصلی فرانچایز مانند Starfield, کتیبه ها بزرگتر و خرید اینترنتی. نیز وجود دارد عناوین مانند Ghostwire توکیو و Deathloop که هر دو نیاز مبرم به روز رسانی.

ما می توانید ببینید Starfield راه اندازی در چند سال آینده اقدام به عنوان یک عمده فیلمهای جدید و سیستم عامل های موجود. پس از وخیم پاسخ به خرید اینترنتی 76 ما به امید آن یک به روز رسانی عمده به بتسدا را RPG فرمول که واقعا تغییر زیادی در دهه گذشته یا بیشتر. در هر صورت ما در حال هیجان انگیز به شنیدن در مورد هر آنچه که Bethesda است که مشغول کار بر روی. انگشتان عبور ما نمی توان انتظار بسیار طولانی است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن