آمازون اشکال تقلبی جنایات واحد به مقابله با آن محصولات تقلبی مشکل

آن را دشوار است به ویژه برای افرادی که برای فروش محصولات در آمازون است. همچنین با توجه به تعداد زیاد محصولات ذ

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399
آن را دشوار است به ویژه برای افرادی که برای فروش محصولات در آمازون است. همچنین با توجه به تعداد زیاد محصولات ذکر شده ما تصور کنید که این امر می تواند نسبتا سخت و دشوار برای آمازون برای پیگیری همه چیز است. در حالی که گزینه های بیشتر برای مشتریان این همچنین به ایجاد یک محصول با محصولات تقلبی.
تبلیغات

به طوری که پس از سالها هولناک که با شکایت از محصولات تقلبی به فروش می رسد در آن پلت فرم آمازون اعلام کرده است که تشکیل تقلبی Crimes Unit. این نیروی کار را تشکیل می دهند سابق دادستان فدرال محققان و تحلیلگران داده ها به کمک سایت آمازون مقابله با محصولات تقلبی مشکل در حالی که همچنین آوردن جعل کنندگان به عدالت است.

با توجه به آمازون "تقلبی جنایات واحد معدن آمازون اطلاعات جمع اوری اطلاعات از منابع خارجی مانند پرداخت ارائه دهندگان خدمات و منبع باز هوش و اهرم بر روی زمین دارایی به نقطه اتصال بین اهداف. تقلبی جنایات واحد را قادر می سازد آمازون به طور موثرتری دنبال دادخواهی مدنی در برابر بد بازیگران, کار با برندهای مشترک و یا مستقل تحقیقات و کمک به مقامات اجرای قانون در سراسر جهان در اقدامات مجرمانه در برابر جعل کنندگان."

ما مطمئن نیستید که چگونه موثر این نیروی کار خواهد بود و یا نه آمازون در واقع قادر خواهد بود به کاهش محصولات تقلبی ذکر شده بر روی پلت فرم آن به صفر طبق هدف خود را, اما آن را خوب است برای دیدن و شرکت در نهایت جدی تر در مورد این.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آمازون و قانونی است. منبع: businesswire



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن