الکسا به زودی قادر خواهد بود برای کنترل سیستم عامل iOS و Android Apps

اپل اپل و گوگل دستگاه های آندروید خود را دستیاران دیجیتال در قالب Siri و Google Assistant. یکی از مزایای استفا

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

اپل اپل و گوگل دستگاه های آندروید خود را دستیاران دیجیتال در قالب Siri و Google Assistant. یکی از مزایای استفاده از داشتن یک بومی دستیار دیجیتال است که آن را عمیقا یکپارچه به سیستم عامل اجازه می دهد آنها را به انجام کارهایی است که شخص ثالث دستیاران دیجیتال نمی تواند.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که آمازون الکسا به زودی شروع به خزش به بیشتر های iOS و Android apps به عنوان آمازون اعلام کرده است آنچه را که آنها در حال تماس با الکسا برای برنامه های. این یک قابلیت جدید است که در حال حاضر در پیش نمایش و اساسا آنچه در آن می کند این است که آن را اجازه می دهد تا الکسا دسترسی بیشتر به سیستم عامل iOS و Android apps که در آن کاربران ترجیح می دهند که با استفاده از الکسا می توانید در حال حاضر راه اندازی و کنترل این برنامه ها به یک حد خاص.

با توجه به آمازون "با الکسا برای برنامه های اضافه شده به سفارشی مهارت مشتریان که درخواست استفاده از الکسا, برنامه, الکسا ساخته شده در گوشی و یا الکسا تلفن همراه لوازم جانبی از قبیل اکو جوانه می توانید با استفاده از صدای خود را به ارتباط برقرار کردن با برنامه های تلفن همراه. کلید موارد استفاده شامل استفاده از صدای خود را به سرعت جستجو و مشاهده اطلاعات بیشتر و دسترسی به هر یک قابلیت های خود را در داخل برنامه است."

لازم به ذکر است که سیری و گوگل دستیار در حال حاضر می توانید انجام کارهایی که الکسا قصد دارد برای ارائه به کاربران و تعهد خواهد بود و توسعه دهندگان به ادغام الکسا به برنامه های خود را. این موانع که آمازون نیاز به غلبه بر اما حداقل آن را به کاربران گزینه های بیشتر. در ضمن شما می توانید یک مثال از الکسا ادغام با Infinite در ویدئو بالا.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره الکسا, آمازون, اندروید, برنامه های iOS و سیری. منبع: توسعه است.آمازون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن