الکسا می رود دست رایگان در iOS و Android – با کمک از بعید منابع

آمازون الکسا برنامه های در حال به دست آوردن دست-قابلیت رایگان معنی که کاربران را قادر به ارتباط برقرار کردن با

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

آمازون الکسا برنامه های در حال به دست آوردن دست-قابلیت رایگان معنی که کاربران را قادر به ارتباط برقرار کردن با هوش مصنوعی دستیار بدون بهره برداری در برنامه میکروفون.

این به روز رسانی خواهد شد برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید برنامه های, اما با توجه به محدودیت های اعمال شده بر روی هر دو سیستم عامل آن نیاز به کمی کمک از دستگاه میزبان برای رسیدن به درست دست رایگان الکسا قابلیت.

این برنامه نیاز به در حال اجرا و باز کردن جهت دسترسی به جدید دست-رایگان کنترل. نه دست راست ؟ اشتباه است. یک کار هوشمندانه در اطراف بر دیگر دستیاران شخصی ساخته شده را به گوشی های.

الکسا طرفداران می توانید با استفاده از سیری و گوگل دستیار صوتی کنترل برای راه اندازی الکسا برنامه و از وجود آن را ممکن است برای اضافه کردن آیتم به یک الکسا to-do list, کنترل خانه هوشمند با تکنولوژی, دسترسی به لیست پخش موسیقی و خیلی بیشتر.

کامل نیست اما نکته جالب اپل و گوگل هوشمند سیستم عامل می تواند اهرمی استفاده می شود برای کمک به رقیب الکسا فن آوری است.

مرتبط: بهترین آمازون اکو بلندگو برای خرید

هنگامی که از ویژگی های نورد شده-رتبه الکسا برنامه ارائه خواهد شد بی درنگ درخواست اگر شما می خواهید به استفاده از الکسا دست آزاد. از آنجا فقط ضربه بزنید به نوبه خود به فعال کردن. کاربران پس از آن می توانید مرسوم "الکسا..." درخواست به عنوان آنها را با یک اکو بلندگو اکو و یا نقطه و جعبه تنظیم بالا.

در حالی که iOS و آندروید گوشی های هوشمند تبدیل شدن به بیشتر موثر دستگاه های لاجیتک نشان داده است قطع دست خود-رایگان الکسا-صفحه هماهنگی اکسپرس کنترل از راه دور جهانی فقط یک سال پس از آن برای اولین بار اعلام شد.

جای تعجب این شرکت می گوید که $249.99 دستگاه را متوقف خواهد کرد به طور کامل در ماه سپتامبر و امیدوار است کاربران یک هماهنگی نخبگان جهانی از راه دور به عنوان جبران خسارت.

"متاسفانه انتظارات ما برآورده نشد برای این نوع از هماهنگی از راه دور" Logitech گفت: صاحبان دستگاه در یک ایمیل گفت: "به عنوان یک نتیجه ما تصمیم به تمرکز تلاش های ما در هسته ای ما تجربه کاربر: قدرتمند کنترل از راه دور جهانی در جهان با بسیاری از دستگاه های متصل به تلویزیون. به این منظور ما خواهد بود با قطع هماهنگی اکسپرس در تاریخ 30 سپتامبر سال 2020 و پس از آن هماهنگی اکسپرس واحد در زمینه های دیگر به کار گیرند."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن