اینتل هک, 20GB اطلاعات محرمانه به بیرون درز

امسال به نظر نمی مانند یک سال به خصوص خوب برای اینتل. به نظر می رسد که این شرکت به تازگی هک شده بود و حدود 20

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399
امسال به نظر نمی مانند یک سال به خصوص خوب برای اینتل. به نظر می رسد که این شرکت به تازگی هک شده بود و حدود 20GB ارزش اطلاعات محرمانه به سرقت رفته و بر روی اینترنت ارسال شده است. این در ابتدا توسط یک مهندس نرم افزار به نام Till Kottmann که فایل ها را از یک هکر ناشناس ارسال شده بود، آشکار شد.
تبلیغات

نشت شده است از آن زمان توسط ZDNet تایید شده است که موفق به تایید داده ها به عنوان معتبر بودن، به کمک محققان امنیتی. فایل هایی که درز کرده اند گفته می شود که شامل مالکیت فکری اینتل از نظر طراحان داخلی چیپ ست های مختلف، از جمله مشخصات فنی، راهنمای محصول، و راهنمابرای محصولات اینتل که قدمت آن به سال ۲۰۱۶ بازمی گشته است.

خبر خوب این است که هک بر مشتریان یا کارمندان اینتل تاثیر نمی گذارد، بنابراین به نظر می رسد که بیشتر در مورد سرقت اطلاعات محصول اینتل به جای تلاش برای نقض اطلاعات مشتری است. با این حال ، خبر بد این است که آن را پیشنهاد شده است که به دلیل کد BIOS که نشت شد که هکرها می تواند از آن استفاده کنید به طور بالقوه مهندسی معکوس هک و یا دستکاری آن را به گونه ای که می تواند بر محصولات فعلی و یا حتی آینده اینتل تاثیر می گذارد.

اینتل از آن زمان بیانیه ای منتشر کرده است که در آن آنها انکار هک شده است، اما اذعان کنید که برخی از داده های خود را ممکن است به اشتراک گذاشته شده است. "ما در حال بررسی این وضعیت. به نظر می رسد اطلاعات از مرکز منابع و طراحی اینتل آمده است، که میزبان اطلاعات برای استفاده مشتریان، شرکای ما و دیگر احزاب خارجی که برای دسترسی به ثبت نام کرده اند. ما معتقدیم فردی که دسترسی به آن ها را دریافت و به اشتراک گذاشته است."

در زمینه کامپیوتر. اطلاعات بیشتر در مورد هک, اینتل, امنیت و اجتماعی آمار. منبع: zdnet



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن