یک دسته از حساب های توییتر در حال هک شدن به تبلیغات بیت کوین کلاهبرداری

اگر شما در حال دیدن سایت توییتر و آمده اند در سراسر چندین پست با نام تجاری حساب یا مشخصات بالا کاربران تبلیغات

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399
اگر شما در حال دیدن سایت توییتر و آمده اند در سراسر چندین پست با نام تجاری حساب یا مشخصات بالا کاربران تبلیغات بیت کوین, سادگی, شما احتمالا باید آن را نادیده گرفت. دلیل این است که به نظر می رسد موجی از توییتر هک شده است که رفتن در اطراف جایی که این مشخصات بالا حساب گرفته شود بیش از به تبلیغ یک بیت کوین اومدی.
تبلیغات

برخی از حساب های که هک شده اند و گرفته شده شامل حال بارگذاری, اپل, بیل گیتس, جف بزوس, وارن بوفه, باراک اوباما, و بیشتر, فقط به نام چند. چه به خصوص هوشمند در مورد این هک این است که آنها باید دقت کنید این بیت کوین "سادگی" کمی متفاوت از حساب به حساب به نظر می رسد کمتر هرزنامه اما توجه داشته باشید که هیچ یک از این حلال است و آن این است که از افراد و یا شرکت ها در پشت این حساب.

پیشنهاد شده است که این هک به دلیل رخ داده است یک صفر بعد بهره برداری است که با استفاده از گرفته شده است که هکر (یا کاربران) در واقع ممکن است دسترسی کامل به توییتر باطن. توییتر پس از پاسخ به این انجمن در بیانیه ای با این مضمون که "ما آگاه هستند از امنیت و حادثه تأثیر حساب در توییتر. ما در حال بررسی و مراحل گرفتن به آن را تعمیر. ما به روز رسانی خواهد شد هر کس در مدت کوتاهی."

آن را نیز تخمین زده شده است که هکرها در پشت این کلاهبرداری می تواند به دست آورده اند تا آنجا که $100,000 در طول چند ساعت اول از حساب خود را تصاحب.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره بیت کوین Cryptocurrency هک و امنیت و توییتر. منبع: سیمی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن