6G را 'دیجیتال, کپی,' فیزیکی ما selves, سامسونگ می گوید

تنها کسری از گوشی های هوشمند با استفاده از جمعیت با بهره گیری از 5G سرعت داده اما این است که به توقف سامسونگ ب

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

تنها کسری از گوشی های هوشمند با استفاده از جمعیت با بهره گیری از 5G سرعت داده اما این است که به توقف سامسونگ به دنبال به جلو به آینده 6G اتصال.

در یک کاغذ سفید منتشر شده توسط سامسونگ پژوهش در روز سه شنبه این شرکت گفت: این شرکت قصد دارد برای شروع در مقیاس کامل تحقیقات به 6G این سال و انتظار شبکه های در دسترس به عنوان به زودی به عنوان 2028.

این شرکت گفت: 6G را "بعد از hyper-تجربه متصل به هر گوشه ای از زندگی" که شامل واقعا همهجانبه XR (ترکیبی از VR, AR و XR) تجارب در حالی که باز کردن درب به بالا وفاداری تلفن همراه هولوگرام و دیجیتال کپی فیزیکی ما selves.

اگر دومی ناشی از گوش خود را به خراش سپس شما به تنهایی نیست. در اینجا سامسونگ در توضیح مفهوم است.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

در این مقاله تحقیقاتی این شرکت می نویسد: "در یک 6G محیط زیست از طریق دیجیتال, دوقلو, کاربران را قادر به کاوش و نظارت بر واقعیت در دنیای مجازی بدون زمانی یا محدودیت فضایی. کاربران قادر خواهد بود برای مشاهده تغییرات و یا تشخیص مشکلات از راه دور از طریق نمایندگی های ارائه شده توسط دیجیتال دوقلوها."

"کاربران خواهد بود و حتی قادر به فراتر از مشاهده و در واقع با تعامل دیجیتال, دوقلو, با استفاده از دستگاه های VR یا هولوگرافی را نمایش می دهد. یک دوقلو های دیجیتال می تواند به نمایندگی از یک کنترل از راه دور مجموعه ای از سنسورها و محرک. در این شیوه کاربر تعامل با دوقلو های دیجیتال می تواند در نتیجه اقدامات در جهان فیزیکی است."

که می تواند منجر به پزشکان از انجام جراحی از راه دور ،

البته چالش های فنی در پشت چنین پیشرفت های بسیار قابل توجه است. سامسونگ می گوید 6G نیاز به یک قله نرخ داده از 1000 گیگابیت در ثانیه و زمان تاخیر کمتر از 100 میکروثانیه. که در مقایسه با 20Gbps اوج نرخ داده امید است که 5G را رسیدن به.

سامسونگ معتقد است پیشرفت سریع ساخته خواهد شد نسبت به 6G چرا که اتحادیه بین المللی مخابرات را Radiocommunications بخش به دنبال تعریف استانداردهای فنی برای 6G به عنوان به زودی به عنوان در سال آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن