وان پلاس در AirPods می رسند می تواند در کنار وان پلاس Z در ژوئیه

وان پلاس گزارش شده است که برنامه ریزی در ورود حقیقی های بی سیم جوانه عرصه با تفسیر آن در فرم فاکتور مشهور ساخت

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

وان پلاس گزارش شده است که برنامه ریزی در ورود حقیقی های بی سیم جوانه عرصه با تفسیر آن در فرم فاکتور مشهور ساخته شده توسط اپل AirPods تصور می شود به زودی.

در حال حاضر گزارش ادعا OnePlus ممکن است آنها را آماده رفتن به ماه ژوئیه در اطراف شایعه آزادی از اواسط محدوده OnePlus Z گوشی های هوشمند. برجسته توییتر leaker Max J. – که قبلی وقتی که می آید به OnePlus شایعات – ارسال شده در گرافیک نشان دادن مجموعه ای از بی سیم جوانه همراه با یک کلمه: جولای.

در یک بعد از توییت های leaker امتیاز تصویر نشان می دهد که طراحی واقعی از این محصول به جای فقط یک تصویر. به تصاویر نگاه می کند افتضاح-بسیاری مانند نسل اول AirPods مدل با کسانی که طویل و ساقه و پس از آن می تواند جالب را ببینید که چگونه آنها نگاه در گوشت.

بازگشت در ماه دسامبر Max J. بود در میان مردم به پیش بینی OnePlus کار بر روی برخی از حقیقی های بی سیم AirPods رقبا.

مرتبط با: OnePlus 8 Pro نقد و بررسی

به طور کلی او یک مناسب و معقول سابقه وقتی که می آید به OnePlus نشت اما او اطلاع 9to5Google (از طریق DM) که این اطلاعات برگرفته از یک جدیدتر منبع. روشن نیست که آیا این همان است که منبع مطلع leaker از برنامه ریزی برای راه اندازی OnePlus Z در ژوئیه.

پس چه می تواند ما انتظار داریم از یک جفت از OnePlus واقعی بی سیم جوانه? خوب ما خیلی تحت تاثیر قرار با وان پلاس گلوله های بی سیم 2 هدفون بنابراین وجود دارد هیچ دلیلی برای شک و تردید این شرکت نمی تواند تکرار شاهکار با یک جفت جوانه.

ما منتقد به محصول 4/5 ستاره و آنها را به نام: "جامد گوشی بی سیم با بالا اواسط بافت و به طور کلی آسایش است."

پیشنهاد USB-C شارژ, بلوتوث 5.0 و چشمگیر 14 ساعت عمر باتری. ما نا امید شد با عدم مقاومت در برابر آب, اما دیگر از آن آنها جامد آزادی در یک قیمت مناسب و معقول. ما در عین حال به نقد و بررسی وان پلاس گلوله Z هدفون ماه گذشته منتشر شد اما همه نشانه این جوانه را نا امید نیست یا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن