موتور G9 به علاوه: 3 چیزهایی که ما می خواهیم از موتورولا افسانه صفحه 4a رقیب

Moto G گوشی باید به طور مداوم به دست آورده محل اعتماد میان نظرات' مقرون به صرفه و تلفن اواسط محدوده توصیه های

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

Moto G گوشی باید به طور مداوم به دست آورده محل اعتماد میان نظرات' مقرون به صرفه و تلفن اواسط محدوده توصیه های انجام دو چیز را راست.

اول آنها را به گل سرسبد گوشی با امکانات پایین تر و مقرون به صرفه پایان بازار. دوم آنها را خوش تمیز نصب از آخرین سیستم عامل آندروید با نزدیک به صفر bloatware ها راحت شوید.

این روند نگاه مجموعه ای به ادامه این سال با انتشار نسخه جدید Moto G 5G به علاوه. هر چند نمی توانیم آن را بررسی و در عین حال این گوشی oozes بالقوه ارائه 5G اتصال جامد لیست مشخصات – که شامل یک 90Hz صفحه نمایش و یک نصب تمیز از آندروید 10 برای همه فوق العاده کم قیمت از £299.

گوشی بسیار غنی از ویژگی های شما ممکن است حق تعجب, 'چه بیشتر می تواند موتورولا را به بهبود آن در آینده مقرون به صرفه قهرمان' از مقدار پیش بینی شده موتور G9 به علاوه?

همانطور که معلوم است ما در اینجا در مورد اعتماد, برج, برخی از ایده های.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

1. مناسب و معقول IP امتیاز

Moto G گوشی نه تنها مقرون به صرفه گوشی به چشم پوشیدن گرفتن رسمی IP آب و گرد و غبار مقاومت در برابر امتیاز.

تقریبا هر گوشی کمتر از 300 پوند را خسته نمی کند به عنوان قیمت به دریافت گواهینامه خواهد اساسا سطح شیب دار تا گوشی را هزینه. برای کسانی که نمی دانم, شرکت مجبور به پرداخت برای دریافت محصولات تست شده و تایید شده برای حمل امتیاز. این فقط یک مورد از آنها ساختمان به تنظیمات.

این شرم آور است که با توجه اکثر تلفن های بودجه' بازار هدف از بچه ها و بودجه خریداران IP امتیاز و اضافه استحکام آن را به ارمغان می آورد می تواند یک جایزه بزرگ. هر پدر و مادر می داند سرخوردگی از نیاز به منبع یک سوم جایگزینی تلفن خود را برای sprog پس از آنها به طور معجزه آسایی در بر داشت یک راه برای آن را در ماجراجویی های آبزی یا کاهش آن در خاک برای زمان بی حد و حصر.

داده موتورولا گذشته جادوگری در پیدا کردن راه هایی را به ویژگی های مانند این به یک نقطه قیمت پایین تر ما نمی تواند کمک کند اما دعا می کنم ما در نهایت یک IP67 دارای Moto G با 2021 G9 به علاوه.

2. یک در واقع مفید ماکرو و ultrawide

روی کاغذ Moto G 5G به علاوه هر دو معقول سه گانه راه اندازی دوربین. به طور خاص, آن می آید با یک 48MP اصلی; 8MP فوق العاده گسترده و 5MP ماکرو. این است که شبیه به راه اندازی می های اخیر دیگر موتور Gs و حتی چند سال پیش می شده اند در نظر گرفته شاخص سطح بر روی کاغذ.

اما با دنیای واقعی آزمایش بر روی به علاوه ما در بر داشت هر چند دوربین اصلی این است که برای پول فوق العاده گسترده و کلان در مورد به عنوان مفید به عنوان یک سوم نوک پستان. عکس گرفته شده بر روی آنها به طور کلی فقط به اندازه کافی خوب برای استفاده از پایه مانند به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی اگر در همه.

در موتور G9 به علاوه ما می خواهم موتورولا به دوباره فکر می کنم Moto G دوربین عقب راه اندازی و ایجاد چیزی کمی بیشتر موثر برای ماکرو و واید عکس.

مرتبط: بهترین اواسط محدوده گوشی های

3. 120Hz

90Hz سرد است. شما می دانید چه سردتر است ؟ 120Hz! در حال حاضر عادلانه بودن این است که یک بیت از یک شات داده شده سامسونگ تنها موفق به دریافت این تکنولوژی بر روی آن کهکشان S20 خط این سال است. آن را حتی بر روی آی فون هنوز – اگر آی فون 12 است که انتظار می رود این ویژگی را دارند.

برای غیر کارشناسان فن هرتز اندازه گیری از صفحه نمایش نرخ تجدید. آن را به اطلاع چگونه بسیاری از تصاویر در هر ثانیه روی صفحه نمایش ارائه شده است در هر ثانیه است. بنابراین به عنوان یک قاعده کلی بالاتر refresh rate را روی صفحه نمایش نرم و صاف برای استفاده و به طور کلی بهتر است برای بازی.

فن آوری کار می کند درمان در S20 و ما دوست دارم به آن را ببینید بریزد پایین به مقرون به صرفه پایان بازار با موتور G9 به علاوه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن