استفاده از الماس و جم در بازی کلش رویال تا چه میزان به افزایش قدرت شما کمک می کند؟

در میان بازی های موبایلی که به سبک استراتژیک تعریف شده اند، بازی کلش رویال در دسته محبوب ترین بازی ها قرار دار

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1400

در میان بازی های موبایلی که به سبک استراتژیک تعریف شده اند، بازی کلش رویال در دسته محبوب ترین بازی ها قرار دارد که اغلب گیمرهای موبایلی این بازی را بر روی تلفن همراه خود اجرا کرده اند و به صورت کامل با فوت و فن این بازی آشنا هستند. اگر می خواهید جم کلش این بازی را به صورت رایگان تهیه کنید لازم است تا ماموریت طولانی انجام دهید و درازای آن جم بدست بیاورید تا بتوانید نیروهایتان را نجات دید اما این روش، روش بسیار طولانی و زمان بری است .

با جم های کلش که شما در طول بازی بدست میاورید میتوانید نیروها را آپدیت کنید و یا به آن ها برای باز شدن قفل جدید کمک کنید برای ایجاد ساختمان جدید، یا اینکه زودتر طلا و استخراج معادن رو انجام دهید.

در جم کلش چند امکان به شما داده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سلاح جدید
  • لباس جدید
  • ارتقا پروفایل کاراکتر

برای تهیه جم کلش رایگان باید وقت زیادی را صرف کنید تا بتوانید سکه ها رو جمع آوری کنید اما اگر میخواهید زودتر به جم کلش برسید و قدرت نیروها را آپدیت کنید و صندوق ها را سریعتر باز کنید. خرید مستقیم بهترین روش مناسب شماست.

مثلا در بازی هی دی با جم کلش ها و سکه هایی که بدست میاورید میتوانید برای اضافه کردن مزرعه و بلوک های کارخانه و موارد دیگر استفاده بکنید.

اما تعداد جم های رایگان داده شد در بازی هی دی آنقدری نیست که به کار شما بیاد و نیاز شما را در بازی رفع کند. اگر می خواهید بدانید که چطور جم می تواند شما را به یک حریف قدرتمند تبدیل کند، این مقاله را مطالعه کنید:

https://fararu.com/fa/news/487674/چطور-تهیه-و-استفاده-از-جم-کلش-رویال-می-تواند-شما-را-به-یک-حریف-قدرتمند-تبدیل-کند

 شما در روز فقط یک کارت حماسی می توانید خرید کنید و با قیمت 2000 سکه امکان دریافت این کارت را دارید هرچه صندوق بیشتری داشته باشید زودتر میتوانید کارت مورد نیازتان رو خریداری کنید اگر 500 جم داشته باشید به 7000 طلا و صندوق طلایی میرسید و به سکه هایی برای نجات و آپدیت نیروها نیاز دارید میرسید.

با این مقدار سرمایه شما بجای یک کارت حماسی میتوانید 2 کارت خریداری کنید و 25 کارت کمیاب و 210 کارت معمولی هم تهیه کنید.

برای بازی های  تک نفره یا بازی دونفره به کارت و انرژی بیشتری نیاز پیدا میکنید پس باید جم کلش بیشتر و در نهایت صندوق و سکه بیشتری تهیه کنید که خرید مستقیم جم کلش بهترین گزینه در این حالت هست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن