لیگ برتر بازگشت در آسمان خواهد بود soundtracked توسط فیفا بازی

زمانی که لیگ برتر بازده در کمی بیش از یک هفته Sky Sports بینندگان این فرصت را به شنیدن برخی از آشنا شعارهای با

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

زمانی که لیگ برتر بازده در کمی بیش از یک هفته Sky Sports بینندگان این فرصت را به شنیدن برخی از آشنا شعارهای با وجود طرفداران نه اینکه در حضور.

پرداخت تلویزیون پخش اعلام کرده است آن را کار کرده است با EA Sports' FIFA بخش برای شبیه سازی قرار دادی سر و صدای جمعیت برای باشگاه های لیگ برتر " خانه شدند.

بینندگان را قادر به انتخاب کنید به تماشای بازی جدید, صوتی, موسیقی متن فیلم و یا حل و فصل وهم آور برای تلفن های موبایل از خالی استادیوم های مربوط توسط yells از بازیکنان و مربیان است.

در یک مصاحبه مطبوعاتی آسمان گفت که این کار با EA کمک خواهد کرد که به "تکرار فضای پر جنب و جوش از لیگ برتر درگیری به طوری که طرفداران را از دست ندهید بر روی سر و صدا می رود که با عمل است."

"ما می خواهیم Sky Sports بینندگان هنوز هم احساس می کنم از آن همه است و باید به بهترین شکل ممکن تجربه مشاهده – حتی اگر آنها نمی توانند در استادیوم و یا با خانواده و دوستان خود گفت:" Sky Sports مدیر عامل رابرت وبستر.

مرتبط با: که در لیگ برتر بازی رایگان به تماشای ؟

کسانی که آشنا با بازی های فیفا می دانم که چقدر تلاش EA Sports قرار می دهد و به این اصالت حق را به جزئیات ظریف. برای مثال زمانی که لیورپول برنده شدن در یک گوشه در آنفیلد شما را بشنود آشنا "کبد-استخر کبد-استخر" شعار در بازی.

ما مطمئن هستیم که طرفداران بسیاری از دیگر تیم های برتر تشخیص به موقع و شعارهای خود را از باشگاه استادیوم. که آیا آنها می خواهید به شنیدن شبیه سازی تلاش ها در طول تلویزیونی زندگی واقعی بازی ها موضوع دیگری است اما آن را خوب است برای دیدن آسمان ارائه گزینه است.

کسانی که بوده است با نگه داشتن بوندسلیگا آلمان پس از آن راه اندازی مجدد خواهد شد و توجه بسیاری از تیم ها در حال پمپاژ در جمعیت سر و صدا در حالی که دیگران به سادگی با محیط و صدا به عنوان پس زمینه به عمل است. ما مطمئن هستیم که عجیب و غریبتر.

لیگ برتر جام برای سه ماهه پایانی فصل از 17 ژوئن. آسمان است که حقوق به 64 باقی مانده وسایل و متعهد به هوا 25 از آنها در free-to-air انتخاب کانال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن