آیفون 12 شد و در سپتامبر اما ممکن است تنها در دسترس خواهد بود بعد

چندین شایعات مربوط به آیفون 12 تاریخ راه اندازی. برخی بر این باورند که هنوز هم در ماه سپتامبر در حالی که دیگرا

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

چندین شایعات مربوط به آیفون 12 تاریخ راه اندازی. برخی بر این باورند که هنوز هم در ماه سپتامبر در حالی که دیگران آن را باور می تواند بعد اتفاق می افتد. با توجه به آخرین گزارش از تحلیلگران در Wedbush آنها ادعا می کنند که آی فون 12 رویداد را هنوز در محل این سپتامبر.

تبلیغات

آنها همچنین ادعا می کنند که در حالی که این گوشی ممکن است اعلام کرد در ماه سپتامبر انتظار نداریم که قادر به خرید آن تا اکتبر. این به نظر می رسد بیشتر یا کمتر در خط با آنچه که ما شنیده ایم در گذشته هر چند این لزوما درست است چرا که اپل هنوز به طور رسمی اعلام کند هر چیزی.

قبل از coronavirus همه گیر شد تا حد زیادی انتظار می رود که اپل خواهد بود نگه داشتن به برنامه. با توجه به شیوع ویروس شده اند وجود دارد چند نظریه ارائه شده که چرا آیفون 12 می تواند راه اندازی بعد از انتظار است.

یکی از دلایل این است که با توجه به تقاضا که در آن شیوع بیماری تا به حال تاثیر منفی بر اقتصاد است. چنین پیشنهاد شده است که اپل بود تاخیر در راه اندازی به عنوان آنها می خواستند به اقتصاد برخی از زمان به طوری که مردم پول را به خرید محصولات خود را. یکی دیگر از دلایل این است که شیوع مجبور است کارخانه ها در سراسر جهان به طور موقت توقف عملیات خود را و آن را نیز مانع سفر.

این به این معنی است که اپل مهندسین قادر به تست این دستگاه که تولید شده به منظور به حرکت بر روی مرحله بعدی. در هر صورت آن را با یک دانه نمک اما امیدوارم ما باید پاسخ های بیشتر به زودی.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن