نظر: PS5 به شدت نیاز به یک منحصر به فرد در پاسخ به Forza Horizon

اگر PS5 معلوم می شود چیزی مانند PS4 و سپس آن خواهید بود یک چشمه از تحسین انحصاری است که این کنسول به طور جدی س

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

اگر PS5 معلوم می شود چیزی مانند PS4 و سپس آن خواهید بود یک چشمه از تحسین انحصاری است که این کنسول به طور جدی سخت محصول را نادیده بگیرد.

در چشم من PS4 مانده است فوق العاده قوی در سراسر این نسل به دلیل این انحصاری. که آیا آن را بی نظیر فیلمهای مجموعه قطعات از بازی Uncharted 4 باز-اکتشاف جهان از افق صفر سحر و یا سرگرم کننده خالص از مارول مرد عنکبوتی. اما همواره وجود دارد یک نوع بازی کنسول از دست رفته و درست بود رقیب به فوق العاده Forza Horizon series.

Forza Horizon نیست گرفتگی مسابقه سیم آن را به یک بمب افکن باز جهان بازی ماشین که در آن واقعی جنبه مسابقه احساس می کند تقریبا پایین تر از شادی اکتشاف. آن می ایستد به عنوان یکی از مورد علاقه من زمان سری و من حتی خرید یک Xbox One S برای تنها هدف از بازی کردن آن است. مسخره, من می دانم. یک سری شباهت ها به این است که یکی از بزرگترین PS5 آرزوها.

در حال حاضر آن را مانند PS4 نیست که یک سهم عادلانه از منحصر به فرد مسابقه عنوان. من یکی از معدود افرادی است که لذت می برد Driveclub – البته خیلی بیشتر برای آن باران اثرات خیره کننده از گیم پلی آن – و من می خواستم به مانند Gran Turismo ورزش است. در عین حال هر دو فقط فاقد سرگرم کننده-عامل Forza Horizon بازی. هنگامی که شما صرف زمان در این جهان باز می شود آن را نسخه ای از استرالیا در افق 3 و انگلستان در افق 4, ساختار سفت و سخت GT فقط آن را قطع نمی کند.

Best Racing Games

من هم فقط خیلی ترجیح می دهم این بازی به سبک افق است که ازدواج را به خوبی احساس رانندگی با لذت از آن است. هیچ چیز من سعی کردم در PS4 می آید نزدیک به من دادن که احساس.

نه تنها یک بازی مسابقه ای مانند Forza Horizon 4 بزرگ به بازی اما این بازی به طور کلی نیز کامل ویترین برای مهارت های جدید کنسول. آنها ایده آل زمین بازی برای نشان دادن خاموش گرافیکی وفاداری و هیچ چیز وجود دارد بهتر است برای آب و هوا و اثرات HDR. با ویژگی های مانند ray-tracing آینده به PS5 آن می تواند هیجان انگیز را ببینید که چگونه آنها می تواند مورد استفاده در یک عنوان شبیه به این.

اگر یک بازی مثل این بود که به وجود, و سپس Gran Turismo نام تجاری به نظر می رسد مانند بارز ترین انتخاب است. شده است وجود دارد کمی واقعی اطلاعات در مورد پیگیری برای GT ورزشی, اما, شده اند وجود دارد چند rumblings در مورد امکان Gran Turismo 7. یا نه کمتر 'جدی' بازی مسابقه بر روی کارت برای صداهای متعدد و گوناگون باقی مانده است دیده می شود. حرکت هوشمند خواهد بود به دنبال Forza طرح: یک سبک شبیه سازی عنوان و یک دنیای باز تکرار منتشر شد هر سال دیگر. این امر نگه داشتن سیم طرفداران مبارک و نگه داشتن من (و من گمان می کنم بسیاری از دیگر آینده نگر PS5 صاحبان) مبارک بیش از حد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن