JBL زنده رایگان NC + earbuds بی سیم را ANC به قیمت مقرون به صرفه

JBL به ارمغان می آورد لغو سر و صدا فعال به زنده خود را رایگان NC + و منعکس کننده مینی TWS earbuds بی سیم، و با

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

JBL به ارمغان می آورد لغو سر و صدا فعال به زنده خود را رایگان NC + و منعکس کننده مینی TWS earbuds بی سیم، و با قیمت های مقرون به صرفه است.

به نظر می رسد ما به نقطه اوج رسیده ایم که در آن مربوط به سر و صدا لغو بی سیم واقعی است. Urbanista لندن اولین ما با ANC برای £ 129 شنیده شد ، و در حال حاضر JBL راه اندازی شده است نه یک بلکه دو earbuds ANC برای قیمت مشابه.

مرتبط: بهترین بی سیم واقعی ارزان

JBL زنده رایگان NC + تنها در ده پوند گران تر در £ 139.99 آمده است. ویژگی های تیتر شامل ANC فوق و فن آوری محیط هوشمند JBL برای نگه داشتن شنونده پهلو به پهلو از آنچه در اطراف آنها اتفاق می افتد. رتبه IPX7 به این معنی است که آنها می توانند زنده ماندن در حال فرو رفتن به آب: عمر باتری هفت ساعت از هر earbud است و ساخته شده در پشتیبانی از دستیار گوگل و الکسا وجود دارد.

زنده رایگان NC + مورد چی سازگار است ، و earbuds / مورد ارائه 21 ساعت باتری در مجموع. earbuds در انتخاب رنگ های سیاه و سفید، سفید، آبی و رز می آیند.

JBL منعکس کننده مینی TWS ضربه همان نقطه قیمت به عنوان Urbanista لندن. آن ها طراحی باله گوش قابل تنظیمی دارند و مانند NC+ رایگان ضد آب IPX7 هستند و ۲۱ ساعت عمر باتری دارند. آنها بیشتر برای تناسب اندام و سفر طراحی شده, با ANC تنظیم کردن صدای احاطه شده اجازه می دهد تا پوشنده به تمرکز "با حواس پرتی صفر".

باز هم ، گوگل و الکسا دستیاران صدای ساخته شده در ، و قابلیت محیط هوشمند پردازنده بیش از حد وجود دارد. انتخاب رنگ ها سیاه، سفید و آبی است.

در حالی که این است که برای earbuds بی سیم با صدای فعال لغو ، JBL نیز اعلام کرد غیر ANC earbud بیش از حد -- TUNE225 TWS جایگزین لحن 220TWS. JBL می گویند آنها بهترین بیت از earbuds قبلی نگه داشته و اضافه شده ویژگی های جدید، افزایش عمر باتری و بهبود صدا.

در داخل مسکن یک راننده بزرگ ۱۲ میلی متری است، و باتری تا ۲۵ ساعت پخش با پنج ساعت در هر گوشواره است. هیچ ویژگی های هوشمند ساخته شده در اینجا وجود دارد، تعجب آور نیست به قیمت £ 89.99. اما شما یک انتخاب گسترده تر از رنگ / شخصی سازی در گزینه های طلا سیاه و سفید، سفید، صورتی، آبی، خاکستری و رز دریافت کنید.

JBL زنده رایگان NC + (£ 139.99) در بریتانیا در دسترس خواهد بود. JBL.com اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد. آنها توسط منعکس کننده مینی TWS (£ 129.99) در همان ماه پیوست ، در حالی که لحن 225TWS (£ 89.99) در فروش سپتامبر 2020.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب