Fitbit می خواهد برای دیدن اگر آن Wearables می تواند تشخیص COVID-19

یک زن و شوهر از هفته پیش Fitbit راه اندازی یک مطالعه که در آن آنها می خواستند برای دیدن اگر خود را wearables ق

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399
یک زن و شوهر از هفته پیش Fitbit راه اندازی یک مطالعه که در آن آنها می خواستند برای دیدن اگر خود را wearables قادر به تشخیص نامنظم ضربان قلب. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد این شرکت می خواهد برای دیدن اگر آن wearables در واقع ممکن است قادر به انجام بیشتر از آن جمله به عنوان قادر به تشخیص زود اگر پوشنده لباس ممکن آنفولانزا و یا حتی COVID-19.
تبلیغات

با توجه به شرکت "Wearables مانند Fitbit انتقالها و smartwatches در حال حاضر در حال استفاده در مطالعات تحقیقاتی از همکاران مانند موسسه تحقیقات ابتدایی موسسه و دانشگاه استنفورد پزشکی, بهداشت و درمان, آزمایشگاه نوآوری برای دیدن اگر پوشیدنی اطلاعات می تواند کمک به تشخیص زودرس بیماری های عفونی مانند آنفلوآنزا و COVID-19 حتی قبل از شروع علائم."

مشخص نیست که چگونه آنها ممکن است قادر به انجام است که پس از تست برای COVID-19 فطر سواب از بینی بیمار کانال اما شاید وجود دارد می تواند داده ها است که می تواند نشان می دهد که کاربر بیمار است و می تواند صفحه نمایش علائم (که می تواند جمع آوری شده از یک پوشیدنی) است که می تواند مرتبط با این ویروس.

Fitbit است که قطعا نه تنها به این دلیل که در ماه مارس یک برنامه به نام نوار قلب, راه اندازی برای اپل دیده بان که در آن آن را نیز تلاش برای سعی و تشخیص اگر پوشنده لباس آنفولانزا و اینکه آیا یا نه آن را می تواند نشانه ای از یک COVID-19 عفونت است.

در زمینه تبادل نظر >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19, Fitbit, بهداشت و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: وبلاگ.fitbit



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن