Audeze می پیوندد نیروهای با غنی برای تلفن های موبایل را به خود هدفون به انگلستان فروشگاه

بالا پایان هدفون متخصص Audeze تیمی با خرده های غنی برای تلفن های موبایل آوردن آن هدفون محدوده به صورت آنلاین و

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

بالا پایان هدفون متخصص Audeze تیمی با خرده های غنی برای تلفن های موبایل آوردن آن هدفون محدوده به صورت آنلاین و فروشگاه ها.

مستقر در کالیفرنیا هدفون متخصص Audeze بهترین و شناخته شده برای خود را بالا پایان قوطی شده است و به دنبال افزایش دید خود را در بازار انگلستان بیش از چند سال گذشته است. آخرین حرکت این است که بزرگترین و در عین حال پیوستن با خانه سینما/hi-fi متخصص غنی برای تلفن های موبایل را به دامنه خود را از هدفون به خرده فروش آنلاین و فروشگاه های فیزیکی.

مرتبط: بهترین هدفون

مشتریان هم اکنون می توانید امتحان کنید و نمونه Audeze برنده جایزه هدفون محدوده در فروشگاه هر چند دموی در حال حاضر انجام می شود تنها با وقت قبلی. Audeze کامل طیف وسیعی از هدفون در دسترس خواهد بود به منظور از هر فروشگاه در غنی برای تلفن های موبایل' 53-قوی خرده فروشی در سراسر کشور شبکه ای از وب سایت خود و یا از طریق این شرکت اختصاص داده شده telesales مرکز در 0333 900 0093.

ما به مدت طولانی دوست داشت چه Audeze تولید کرده است, آیا آن را برای طرفداران موسیقی و یا علاقه مندان به بازی با ال سی دی-1 به ثمر رساند و پنج ستاره در بررسی ما پیش از آن در سال 2020 است. به چندین سال و ما با توجه به ال سی دی-4 ال-8 ال سی دی-X و Mobius هدفون مثبت استفاده نمي نماييد.

اظهار نظر در همکاری مارک کوهن Audeze را CSO گفت: "برای راه بیش از حد طولانی Audeze همیشه مشتاق به غنی برای تلفن های موبایل نمایندگی محصولات ما در انگلستان, بنابراین ما بسیار خوشحال ما دو مارک را در نهایت گرد هم می آیند. با تعدادی از محصولات جدید به زودی ما پیش بینی می کنیم این خواهد بود یک زمان هیجان انگیز برای همه ما است."

غنی برای تلفن های موبایل' خرید دسته مدیر توبی ویلیس افزود: "این هیچ راز است که در اینجا در غنی برای تلفن های موبایل غرور و افتخار ما را در انتخاب بهترین محصولات برای نیازهای مشتریان ما. به همین دلیل ما خیلی هیجان زده می شود قادر به اعلام Audeze LCD طیف وسیعی از هدفون در حال حاضر در دسترس در richersounds.com همه در پایین ترین قیمت تضمین شده است. این دقت مهندسی قوطی ادامه Audeze شهرت به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان از مسطح مغناطیسی هدفون. و با انتخاب حق بیمه و بسته-بازگشت طرح های ما مطمئن شوید که شما توافق می کنید که آنها در حال معامله واقعی!"

با وجود کاهش coronavirus مستند غنی برای تلفن های موبایل تنها افتتاح یک شماره را انتخاب کنید از فروشگاه هفت روز یک هفته (وقت تنها). بررسی غنی برای تلفن های موبایل فروشگاه یاب برای دیدن اگر محلی خود را هنوز باز است. اگر نه فروشگاه های دیگر هنوز هم در دسترس برای فروش و مشاوره از طریق تلفن و از طریق فروشگاه تماس با خط و یا شرکت در سراسر کشور 0333 900 0093 telesales شماره.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن