آمازون دستی اکو فلکس می شود دلبستگی حتی دستی

آمازون دستی اکو فلکس فقط کردم کمی مفید تر به لطف راه اندازی یک پیوست ساعت هوشمند است که به سادگی به پایین دستگ

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

آمازون دستی اکو فلکس فقط کردم کمی مفید تر به لطف راه اندازی یک پیوست ساعت هوشمند است که به سادگی به پایین دستگاه وصل.

اکو فلکس دستگاه الکسا است که به یک پریز برق وصل شده و کاربران را قادر می سازد تا دستورات ساده ای مانند تنظیم تایمر با پاسخ های تحویل داده شده از طریق یک بلندگوی کم توان را بسازد.

جدید ساخته شده برای آمازون ' دلبستگی از شخص ثالث لوازم جانبی ساز واقعیت سوم به سادگی متصل به پورت USB اکو فلکس در زیر دستگاه. این کاربران را قادر خواهد ساخت که دقیقا چه مدت در آن تایمر باقی مانده است (یا تا 20 نفر دیگر) و همچنین، می دانید، به سادگی گفتن زمان.

مرتبط با : بهترین بلندگو اکو برای خرید

اکو فلکس ساعت هوشمند پلاگین و بازی وعده ساخته شده در ساعت دیجیتال 12 یا 24 ساعته و صفحه نمایش است که به طور خودکار اصلاح روشنایی با توجه به نور محیط در اتاق. کاربران همچنین قادر خواهند بود روشنایی را به صورت دستی اصلاح کنند. • دلبستگی توسط خود اکو فلکس قدرت, بنابراین نیاز به هیچ باتری و یا شارژ اضافی. و این در مورد آن در راه ویژگی های.

اگر شما در حال حاضر اکو فلکس خریداری شده (£ 25) و سپس خرید آن و هوشمند ساعت پیوست است کمی از فروش سخت با توجه به شما می توانید اکو نقطه جدید با ساعت می تواند برای 59.99 دلار (و بسیار کمتر در طول حوادث فروش آمازون) را دریافت کنید.

این کار در ۱۱ اوت در ایالات متحده با قیمت ۱۴.۹۹ دلار (از طریق واگرا) راه اندازی می شود و به شرکت آمازون ساخته شده با حرکت هوشمند و لوازم جانبی نور هوشمند شب برای اکو فلکس می پیوندد. هنوز خبري از راه اندازي انگلستان نشده

در بررسی ما از اکو فلکس، ما دستگاه 3.5/5 نمره ستاره، ستایش توانایی آن را به الکسا به اتاق های بیشتر در خانه، اما با صدای بی کیفیت bemoaning.

نقد کننده ما نوشت: "یکی از ساده ترین بلندگوهای هوشمند برای راه اندازی، آمازون اکو فلکس یک راه سریع و ساده برای اضافه کردن کنترل صدا به هر اتاق است. شسته و بی حرکت، می توان آن را به روز رسانی به نور شب یا سنسور حرکت، اگر چه شما می توانید آن را به عنوان شارژر تلفن کم قدرت استفاده کنید، بیش از حد. یک بلندگوی هیدی باعث می شود که فقط به اندازه کافی برای پاسخ های صوتی خوب باشد، و این یک بلندگوی هوشمند است که جذابیت بیشتر طاقچه دارد، با اکو دات اثبات می کند که برای اکثر مردم بهتر است.»

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن