ادعا AirPower Teardown نشان می دهد که چگونه پیچیده است

سال گذشته اپل برنامه های خود را برای حصیر شارژ بی سیم AirPower لغو کرد. این شرکت ادعا کرد که آن ها قادر به برآ

توسط POSHTIBANNEWS در 1 شهریور 1399

سال گذشته اپل برنامه های خود را برای حصیر شارژ بی سیم AirPower لغو کرد. این شرکت ادعا کرد که آن ها قادر به برآورده کردن استانداردهای بالایی نیستند که برای خود تعیین کرده اند و به این ترتیب تصمیم گرفت که بهتر است آن را لغو کنند تا اینکه یک محصول سابپار را وارد بازار کنند.

تبلیغات

در حال حاضر به لطف یک ویدیو آپلود شده توسط آقای سفید بر روی bilibili، آن را نشان می دهد اشک ادعا از AirPower و به ما می دهد برخی از بینش که چرا ممکن است لغو شده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، AirPower دیوانه پیچیده به نظر می رسد. به طور معمول شارژرهای بی سیم از کویل هایی استفاده می کنند که برای شارژ دستگاه ها استفاده می شوند، اما اپل آن را به گونه ای گذاشته است که می توان آن را در هر نقطه ای از حصیر شارژ کرد.

آنها همچنین شامل آرایه ای صفحه کلید مانند از مداراست که به نظر می رسد بسیار پیچیده است که برخی از حدس و گمان می تواند در AirPower به طور ممنوعه گران منجر شود، بیش از دیگر تشک شارژ بی سیم در بازار امروز. برخی از مشکلات گزارش شده قبلی عبارتند از اینکه چگونه حصیر شارژ در واقع می تواند بیش از حد گرم شود، و سخت نیست که ببینیم چرا با توجه به پیچیدگی مدارات.

که می شود گفت ، ما شده اند شنیدن شایعات که اپل در پروژه به طور کامل داده نشده است و نسخه جدیدتر و بهبود یافته در واقع می تواند اولین خود را در اپل آی فون 12 رویداد است که شایعه شده است که در ماه اکتبر صورت می گیرد.

در زمینه اپل >گجت ها >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد AirPower و شارژ بی سیم. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن