8 هزینه های عادات مردم در حال تغییر هستند پس از Coronavirus

این هیچ راز است که coronavirus همه گیر به شدت تغییر عادات خرج کردن میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.بسیاری از

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

این هیچ راز است که coronavirus همه گیر به شدت تغییر عادات خرج کردن میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.

بسیاری از مردم تا به حال به را انتخاب سختی آنچه را کاهش دهد. و برخی از این تغییرات مطمئن شوید که به چوب به طور دائم.

ما نظرسنجی ما Clark.com Facebook مخاطبان در ماه ژوئن سال 2020 به ببینید که هزینه های شخصی و عادات آنها را تغییر داده اید. نگاهی به آنچه گفتند و اتمام مرتبط با مشاوره از تیم کلارک.

1. صرفه جویی در پول بیشتر

نظر کاربر: رنه

"صرفه جویی در پول بیشتر. واقعا فکر کردن در مورد اگر آن را یک نیاز و یا می خواهید."

کلید صرفه جویی در پول بیشتری به آموزش خود را در مورد امور مالی شخصی خود را از چقدر به شما کسب درآمد در هر ماه به آنچه شما نیاز به زندگی می کنند. راه برای گرفتن آغاز شده است که برای ایجاد یک بودجه.

اطلاعات بیشتر: چگونه برای شروع صرفه جویی در پول در 5 مرحله

2. ساخت یک اورژانس مالی کیت

نظر کاربر: دانا

"من در تلاش برای قرار دادن یک کمی پول کنار هر هفته به مطمئن شوید که من 2 "کیت های اضطراری" نگردند. یکی برای بیشتر آمادگی طوفان (لیست اقلام توصیه می شود می توان به راحتی بر آمادگی طوفان سایت) و جعبه دیگر مواجه نگردند با مطلب "آینده همه گیر" لوازم مانند برخی از ماسک و دستکش کاغذ, محصولات دستمال مرطوب...نه احتکار مقدار اما من هرگز حتی تا به حال هر نگردند قبل از این! من مطمئن هستم که من باید باتری اضافی و آب و مواد غذایی کنسرو شده...فقط پول خرج کردن در کمی آماده تر از من خواهد بود."

داشتن یک کیت اضطراری یکی از باهوش ترین چیز شما می توانید برای حفاظت از خود را هنگامی که فاجعه اتفاق می افتد. هنگامی که شما ساخته شده یک لیست از لوازم فراموش نکنید که در مورد اسناد مالی خود را.

تبلیغات

اطلاعات بیشتر: چه بسته در اورژانس کیت و کیسه

3. پرداخت بدهی,

نظر کاربر: مدل لباس

"هر پولی که در می آید یا می رود به پس انداز و یا به پرداخت بدهی پس از به طور منظم هزینه پرداخت می شود. من مشغول به کار برای گرفتن خارج از بدهی اما پس از رفتن را از طریق چند ماه گذشته من فوق العاده متمرکز! من هرگز می خواهید برای رفتن را از طریق چیزی شبیه به آن را دوباره با یک دسته از بدهی!"

گرفتن خارج از بدهی آسان نیست اما می توان آن را انجام داده است. تلاش خود را خواهد پرداخت کردن اگر شما باید یک استراتژی است. برای شروع این است برای اضافه کردن بدهی های خود را و سپس رفتن از وجود دارد.

اطلاعات بیشتر: چگونه به خارج شدن از بدهی

4. طبخ غذا در منزل و خوردن کمتر

نظر کاربر: Kevin

"من کشف کردم چقدر من پول صرفه جویی کنید با غذا خوردن. من همچنین متوجه شدم که سفارش برای وانت از فروشگاه من موجب صرفه جویی در پول به عنوان به خوبی. من کمتر به احتمال زیاد به ضربه خرید. من فکر می کنم من ادامه خواهد داد تا با خوردن کمتر و سفارش برای وانت. من در واقع یک مناسب و معقول حساب پس انداز رفتن شده اند و قادر به سرمایه گذاری."

بسیاری از آمریکایی ها در حال دیدن یک تفاوت در کیف پول خود را هنگامی که آنها را نمی خورند تا آنجا. صرفه جویی های بزرگ می تواند از انجام چیزی به عنوان ساده به عنوان تلاش غیر متعارف از یک فروشگاه مواد غذایی و یا تعویض به برندهای ژنریک.

اطلاعات بیشتر: چگونه برای ذخیره پول در مواد غذایی

5. کاهش سلامت و زیبایی هزینه های

نظر کاربر: ترسینا

تبلیغات

"من نمی توانم خودم را به صرف 200 دلار یک ماه بر روی ناخن های ماساژ و فیشال دوباره. من زندگی می کردند به سادگی و بدون آنها و نظر آنها به عنوان رفتار رفتن به جلو. من که از چهار ماه گذشته و من دوست دارم پول بهتر است."

به عنوان شما فکر می کنم در مورد راه هایی برای صرفه جویی در, نگاهی به خوبی در روال خود را هزینه. ساخت برخی از آنها را کمتر از معمول قرار داده خواهد شد پول را به جیب خود.

بیشتر بدانید: 35 راه برای کاهش هزینه های

6. حمایت از کسب و کارهای محلی

نظر کاربر: کاترین

"حمایت از کسب و کارهای محلی به جای جعبه بزرگ در هر زمان من می توانم. اما همچنین به عنوان طولانی به عنوان صورتحساب پرداخت می شود و بازنشستگی با بودجه من در حال انتظار برای یک روز بارانی به کمی سرگرم کننده است."

این مهم است برای حمایت از کسب و کارهای محلی به دلایل مختلف از جمله حفظ یک جامعه پر جنب و جوش و داشتن یک شخصی تر تجربه خرید. رفتن محلی نیز ممکن است موافق با بودجه شما. و آن را OK به ریخت و پاش در هر یک بار در در حالی که.

بیشتر بدانید: 8 Splurges است که می تواند به شما صرفه جویی در پول بزرگ در طول زمان

7. خرید محصولات ساخته شده

نظر کاربر: هدر

"خرید امریکا اقلام ساخته شده!"

خرید آمریکا ساخته شده است موارد می تواند کمک به نگه داشتن کسب و کارهای محلی در حال اجرا و پشتیبانی داخلی رشد کار. آن را آسان تر از شما فکر می کنید برای پیدا کردن معاملات بزرگ در اقلام ساخته شده به طور انحصاری در ایالات متحده است.

تبلیغات

بیشتر بدانید: 100+ علامت های تجاری است که 100 ٪ ساخته شده در ایالات متحده آمریکا

8. حد ضربه خرید

نظر کاربر: لیزا

"من نمی خواهد هزینه های ضربه و محدود کردن وعده های غذایی در رستوران ها."

یکی از سریعترین راه برای غذا خوردن به بودجه خود را با خرید ضربه. هنگامی که شما چیزی است که شما می خواهید بهتر است به فکر می کنم دو بار قبل از شما آن را خرید. اگر شما تصمیم به خرید, مطمئن شوید که شما در حفظ و دریافت.

اطلاعات بیشتر: چگونه به مقاومت در برابر ضربه خرید

به عنوان شما می توانید ببینید مردم درک کنند که اکنون زمان آن است که به یک نگاهی از نزدیک در عادات خرج کردن و ایجاد برخی از پول هوشمند حرکت می کند. از کاهش در هزینه های معمول به غذا خوردن کمتر و تقریبا همه ما می تواند در بهبود امور مالی ما اگر ما را از تلاش.

اگر شما هر گونه پیشنهادات در مورد چگونه به صرفه جویی در, اجازه دهید ما را در نظرات!

بیشتر صرفه جویی در پول محتوا از Clark.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن