مقایسه H30cross و mvm x22

خودروی چری تیگو 3x با عنوان ام وی ام x22 در بین افراد علاقه‌مند به دنیای خودرو شناخته می‌شود. ام وی ام x22

توسط POSHTIBANNEWS در 12 شهریور 1399


هشت آپلود
خودروی چری تیگو 3x با عنوان ام وی ام x22 در بین افراد علاقه‌مند به دنیای خودرو شناخته می‌شود. ام وی ام x22 در بین خودروهای موجود در بازار با ظاهری شیک و لوکس از قیمت نسبتاً پایینی برخوردار بوده و این مسئله، کیفیت قطعات به کاررفته شده برای آن را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.
در نقطه مقابل در این رقابت خودروی دانگ فنگ h30 cross ایستاده است. لازم به ذکر است که این خودرو با ظاهر شیک و فریبنده خود که توانست نظر عده بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند. H30 کراس از قیمت قابل قبولی برخوردار است و ازنظر ایمنی، طراحی داخلی و خارجی، جز خودروهای با نمره بالاست که می‌توانید بسته به مورد نظر شما بر اساس پارامترها و معیارهای مدنظرتان درباره خرید و یا عدم خرید آن، به صورت قاطع تصمیم‌گیری کنید.


هشت آپلود
مقایسه ام وی ام x22 و h30 کراس از نظر طراحی
هر دو خودرو ام وی ام x22 و همچنین h30 کراس جز خودروهای با ظاهر شیک و لوکس هستند درحالی‌که ام وی ام x22 با ظاهر اسپرت خود از طرفداران بیشتری برخوردار است. ارتفاع اندک در کنار دماغه کشیده در خودرو h30 سبب شده که شباهت بسیار کمی با یک خودروی کراس اوور داشته باشد. لازم به ذکر است که چراغ‌های عقب h30 با بیشترین شباهتی که با چراغ‌های محصولات تولیدشده توسط شرکت ولوو دارند، در ایجاد یک ظاهر متوسط در این خودرو نقش بسیار کلیدی ایفا می‌کنند.


مقایسه ام وی ام x22 و h30 کراس از نظر مشخصات فنی
هر دو مدل مذکور جز خودروهای 4 سیلندر هستند. لازم به ذکر است حجم پیشرانه برای ام وی ام x22 نسبت به h30 کراس که حجم پیشرانه آن 1.6 لیتر است 100 سی‌سی کمتر خواهد بود. درباره حداکثر سرعتی که می‌توانید به هنگام رانندگی با هر یک از این مدل خودرو، تجربه کنید باید گفت که این مقدار برای h30 برابر با 183 کیلومتر بر ساعت و برای ام وی ام x22 برابر با 160 کیلومتر بر ساعت است.
مقدار توان خروجی و همچنین حداکثر گشتاور تولیدشده برای خودروی ام وی ام x22 به ترتیب 105 اسب بخار است. این پارامتر برای h30 کراس نیز کاملا مشابه است.
از دیگر پارامترهای مهم در مقایسه ام وی ام x22 و h30 کراس می‌توان به میزان مصرف سوخت اشاره کرد که این مقدار برای ام وی ام x22 و h30 کراس به ترتیب 6.1 و 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.


هشت آپلود

مقایسه ام وی ام x22 و h30 کراس از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی
هشت آپلود
هردو خودرو دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک هستند و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی همچون اتصال به بلوتوث، همراه بودن با چراغ‌های مه شکن در عقب و جلو و همچنین امکانی برای نصب دوربین جهت ارتقای دید فضای پشت سر راننده، به نسبت یکسانی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که هر دو مدل خودرو ام وی ام x200 و h30 کراس به یک صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی مجهز شده اند.
ام وی ام x22 و h30 کراس هر دو دارای سانروف برقی بوده و صندلی‌های عقب آن‌ها تاشو هستند و شما می‌توانید به‌واسطه یک تنظیم دستی و به‌آسانی، صندلی راننده در ام وی ام x22 و همچنین h30 کراس را بر روی 6 حالت مختلف تنظیم کنید.

مقایسه mvm x22 و h30 کراس از نظر ایمنی
در مقایسه ام وی ام x22 و h30 کراس در بحث ایمنی که در چندین بخش مجزا همچون برخورداری از کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، قفل درب‌ها، بهره‌مندی از سنسور دنده عقب و همچنین سیستم ضد سرقت، قابل بحث است باید گفت که در مقایسه ام وی ام x22 و h30 کراس از نظر ایمنی هر دو مدل خودرو مذکور، شرایط مشابهی نسبت به یکدیگر دارند.
ام وی ام x22 و همچنین h30 کراس هر دو به 4 عدد کیسه هوا برای محافظت از جان سرنشینان جلو و عقب خود مجهز شده اند. سیستم ترمز ضد قفل نصب شده برای آن‌ها از نوع ABS+EBD است و اگر درباره نوع دیسک نصب شده برای هریک از چرخ‌های جلو و عقب در این خودروها برایتان سوالاتی مطرح شده باید گفت که به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی توپر هستند. سیستم ضد سرقتی که برای هر یک از این دو خودرو نصب شده از نوع ایموبیلایزر است. همچنین هر دو خودرو به سنسور دنده عقب مجهز شده اند.

جمع‌بندی
برای انتخاب بین این دو خودرو باید بدانید که منظور ما از بررسی مجدد معیارها، تعریف اولویت بندی در آن‌هاست. البته برای جمع‌بندی می‌توان گفت که خودروی h30 کراس در بازار ایران از مزیت خدمات پس از فروش گسترده ایران‌خودرو برخوردار است. البته در مقابل در خودروی ام وی ام x22 نیز با یک طراحی به‌روزتر و با آپشن های جذاب‌تر روبرو هستید. هرکدام از این دست مزیت‌ها می‌تواند برای برخی از مشتریان جذاب باشد. کافی است شما نیز مشخص کنید که کدام دسته از پارامترها برای شما اولویت دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن