زوم پایان به پایان رمزگذاری خواهد شد در حال حاضر در دسترس برای همه کاربران و نه فقط مشتریان پرداخت

زوم آمده است در زیر آتش در چند ماه گذشته بیش از برخی از حفظ حریم خصوصی و مسائل امنیتی است. این شرکت پس از آن ا

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399
زوم آمده است در زیر آتش در چند ماه گذشته بیش از برخی از حفظ حریم خصوصی و مسائل امنیتی است. این شرکت پس از آن اعلام کرد که آنها خواهد بود گام به گوشت گاو تا خود امنیت و حفظ حریم خصوصی و یکی از این تغییرات خواهد بود پایان به پایان رمزگذاری. حرکت نزولی این است که این ویژگی را فقط در دسترس را به مشتریان پرداخت.
تبلیغات

خبر خوب این است که اگر شما یک مشتری پرداخت اما هنوز هم می خواهم به استفاده از زوم خدمات این شرکت در واقع عقب نشینی خود را در روش های قبلی و پس از اعلام کرد که آنها خواهد ساخت پایان به پایان رمزگذاری در دسترس برای همه کاربران و نه فقط آنهایی که پرداخت برای خدمات خود را.

با توجه به زوم "ما نیز خوشحال برای به اشتراک گذاشتن که ما را شناسایی کرده اند یک مسیر رو به جلو است که توازن حق مشروع همه کاربران برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران بر روی پلت فرم ما. این ما را قادر به ارائه E2EE به عنوان پیشرفته اضافه کردن ویژگی برای تمام کاربران ما در سراسر جهان – رایگان و پرداخت می شود – در حالی که حفظ توانایی برای جلوگیری و مبارزه با سوء استفاده در پلت فرم ما."

آن را قبلا استدلال کرد که یکی از دلایل چرا زوم بود و تنها در ساخت آن رمزگذاری در دسترس است برای پرداخت به مشتریان است که آنها می خواستند برای دلسرد کردن کاربران که ممکن است با استفاده از خدمات خود را برای دادن یا فعالیت های مخرب.

در زمینه کلی. جزئیات بیشتر در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت و زوم. منبع: وبلاگ.زوم.ما



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن