یوتیوب از تلویزیون های سرقت-قیمت دوباره و مشترکین خشمگین هستند

گوگل اعلام کرده است این سرقت تا قیمت یوتیوب تلویزیون با 15 دلار در ماه بدتر مشتریان از سیم برش live TV streami

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

گوگل اعلام کرده است این سرقت تا قیمت یوتیوب تلویزیون با 15 دلار در ماه بدتر مشتریان از سیم برش live TV streaming service.

از جولای 30 یا بعدی چرخه صدور صورت حساب ماهانه هزینه برای مشتریان جدید و موجود خواهد شد تا به عظیم $64.99 یک ماه. می آید که پس از گوگل افزایش اشتراک برای $49.99 از $39.99 در ماه آوریل گذشته.

گوگل می گوید این است که تصمیم گرفتن به آرامی و به نقل از افزایش هزینه از محتوا است. اما مشترکین در حال حاضر ثبت نام نارضایتی خود را در رسانه های اجتماعی با بسیاری از تهدید به لغو.

"ما نمی گرفتن این تصمیمات به آرامی و ببینی چقدر سخت این است که برای ما اعضای" گوگل گفت: در اعلام. "که گفت: این قیمت های جدید نشان دهنده افزایش هزینه از محتوا و ما نیز بر این باورند که این نشان دهنده کامل ارزش یوتیوب تلویزیون از ما وسعت محتوا به ویژگی های که در حال تغییر چگونه ما پخش زنده تلویزیون."

مرتبط: بهترین های دیزنی به علاوه نشان می دهد تلویزیون و فیلم

گوگل به راحتی بهنگام اعلام این خبر همزمان با راه اندازی هشت کانال های جدید که اولین بار در سرویس امروز. کسانی که در حال شرط بندی, CMT, Comedy Central, MTV Nickelodeon است, برترین شبکه تلویزیونی زمین و VH1. آنها خواهد شد و به دنبال آن شرط او, MTV2, MTV, کلاسیک, Nick Jr., NickToons و TeenNick در آینده نزدیک به عنوان بخشی از یک گسترده تر در مقابله با ViacomCBS.

این شرکت همچنین گفت که به دنبال انعطاف پذیر تر از مدل نشان می دهد لایه اشتراک ها ممکن است در آینده در آینده نزدیک.

"به عنوان جریان صنعت همچنان به تکامل ما در حال کار برای ساخت یک مدل برای یوتیوب کاربران تلویزیون, بنابراین ما می تواند همچنان به ارائه قوی و نوآورانه تجربه برای هر کس در خانواده خود را بدون تعهدات سنتی TV" شرکت می افزاید.

یوتیوب تلویزیون آغاز شده به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت به یک کابل و تلویزیون های ماهواره ای اشتراک با چالاک تر مشاهده کاربران آنلاین حاضر در گزینه های دستگاه آزادی و توانایی در هر زمان لغو. در حال حاضر آن را به دنبال به عنوان اگر ما در حال رفتن به سمت قیمت برابری با سنتی کابل TV سیستم عامل است. در اینجا چیزی است که مشترکان باید بگویم:

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن