تبلیغات یوتیوب در مورد به دریافت بیشتر آزار دهنده

بسیاری از فیلم های یوتیوب با تبلیغات و فیلم دیگر وجود دارد می توان به فیلم های متعدد از جمله در وسط یک ویدیو.

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399
بسیاری از فیلم های یوتیوب با تبلیغات و فیلم دیگر وجود دارد می توان به فیلم های متعدد از جمله در وسط یک ویدیو. این اواسط رول تبلیغات استفاده می شود به طور معمول این سایت متعلق به ویدئوها طولانی تر از 10 دقیقه اما به نظر می رسد که یوتیوب در حال تغییر است کسانی که مورد نیاز و در حال حاضر فیلم 8 دقیقه یا بیشتر واجد شرایط.
تبلیغات

با توجه به یوتیوب "امروز تنها فیلم طولانی تر از 10 دقیقه واجد شرایط برای اواسط رول تبلیغات. شروع در اواخر ماه جولای و فیلم ها هستند که بیش از هشت ساعت خواهد بود واجد شرایط برای اواسط رول تبلیغات. به عنوان بخشی از این تغییر mid-رول تبلیغات خواهد بود و روشن برای همه واجد شرایط موجود و آینده ارسال ویدئو از جمله آن فیلم ها که در آن شما ممکن است قبلا تصمیم گرفتند از اواسط رول تبلیغات است."

که می شود گفت, YouTube کند توجه داشته باشید که سازندگان که مایل به شامل اواسط رول تبلیغات باید این گزینه به صورت دستی غیر فعال کردن آنها را برای هر یک از جدید ها. در حالی که این به آن معنا نیست حس که سازندگان می خواهید برای قرار دادن کمتر تبلیغات از تبلیغات برابر درآمد تبلیغات گاهی اوقات می تواند کمی منحرف می شود و ما تصور کنیم که ممکن است برخی از سازندگان که نگران آن می تواند کاربران را از آینده ،

انتظار می رود این تغییرات را به اثر می آیند اواخر این ماه انجام نمی شود شگفت زده اگر شما شروع به گرفتن بیشتر در اواسط رول تبلیغات در فیلم ها کوتاه تر در آینده است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره یوتیوب. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن