شما ممکن است به زودی قادر به طعم و مزه مواد غذایی نشان داده شده بر روی صفحه نمایش با این پیرمرد نمایش

سازمان دیده بان به اندازه کافی مواد غذایی و سفر در یوتیوب و شما شروع به مایلند که شما وجود دارد خود را به طعم

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

سازمان دیده بان به اندازه کافی مواد غذایی و سفر در یوتیوب و شما شروع به مایلند که شما وجود دارد خود را به طعم و مزه و بوی مواد غذایی در فرد است. در حالی که ما دیده ایم برخی از تلاش در ساخت smell-o-vision به نظر می رسد که در آینده ما همچنین ممکن است قادر به طعم مواد غذایی از طریق صفحه نمایش ما به لطف طعم نمایش یا Norimaki سینت سایزر است.

تبلیغات

طراحی و توسعه توسط محقق Homei میاشیتا این است که اساسا یک پیرمرد صفحه نمایش است که می تواند انتقال دهد طعم از آنچه که شما در حال دیدن روی صفحه نمایش به زبان خود را. در حالی که لزوما ممکن است کاملا به عنوان رضایت بخش نسبت به خوردن چیزی که واقعی آن می تواند حداقل به شما یک ایده از آنچه شما می توانید انتظار.

این است که بر اساس مفهوم فریب چشم به دیدن چیزی است که وجود ندارد و میاشیتا تعجب اگر این مفهوم را می توان اعمال شده به زبان. طعم و مزه نمایش شامل لوله از ژل ساخته شده از آگار است که به معنای تحریک ما پنج حواس مختلف از طعم: شیرین, شور, ترش, تلخ و اومامی.

مخلوط ژل متفاوت خواهد بود بسته به نوع مواد غذایی در سوال به عنوان مثال مواد غذایی که ترش تر خواهد شد در نتیجه بیشتر از ژل طراحی شده برای تحریک ما ترش جوانه های چشایی به دفع شود ، با توجه به اینکه ما نیست و در واقع سعی کردم آن را برای خودمان ما هیچ ایده چگونه موثر این دستگاه است اما آن را برای تلفن های موبایل جالب و می تواند چیزی برای نگاه به جلو به آینده است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره ژاپن و علم است. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب