شما هم اکنون می توانید بازی بازی در گوگل صفحه نمایش هوشمند – اول عناوین نشان داد

گوگل آرایه های هوشمند صفحه نمایش به نظر می رسد بیشتر مفید با هفته است. در اوایل این ماه Netflix سرانجام رسید و

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

گوگل آرایه های هوشمند صفحه نمایش به نظر می رسد بیشتر مفید با هفته است. در اوایل این ماه Netflix سرانجام رسید و در حال حاضر این شرکت تایید آرایه ای از بازی های جدید.

گفت: "هی گوگل بیایید بازی یک بازی" در مجاورت لانه Hub حداکثر خواهد خدمت کلاسیک مانند کسی که می خواهد به یک میلیونر و خطر!, میزبانی بزرگ Alex Trebek خود را. اگر شما به طور منظم بازی شما قادر خواهید بود به رقابت در leaderboards آنلاین با دیگران در سراسر جهان.

در میان کمتر شناخته شده بازی آهنگ مسابقه, آیا شما احساس خوش شانس, چیزهای بی اهمیت کرک و حدس بزن طراحی خواهد شد که شما را تشویق به شناسایی شی کشیده به عنوان آن به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش. گوگل نیز راه اندازی نسخه خود را از یک فرار اتاق بازی به نام.. er... فرار از اتاق.

شما می توانید راه اندازی خط تا در ویدیو زیر:

در یک پست وبلاگ در روز پنج شنبه گوگل می گوید: بازی ها "امکان استفاده کامل از صفحه نمایش و ترکیب با صدا و کنترل های لمسی فوری, آسان, سرگرم کننده است."

مرتبط: بهترین خانه های هوشمند دستگاه های 2020

John Hsu, محصول, مدیر, می افزاید: "اینها فقط تعداد کمی از بازی های موجود امروز خود را بر روی صفحه نمایش هوشمند و آن را متوقف نمی وجود دارد. ما همچنان به کار به طور مستقیم با توسعه دهندگان بازی به را حتی بیشتر همهجانبه بازی های هوشمند خود را نمایش می دهد. در ارتباط باشید برای صف از عناوین جدید خواهیم بود معرفی در طول سال. همه شما باید بگویم "هی گوگل بیایید بازی یک بازی" به فهرست آخرین و بزرگترین بازی است."

و همچنین به عنوان ساخته شده توسط گوگل لانه Hub محدوده بازی در دسترس خواهد بود هوشمند صفحه نمایش از تولید کنندگان شخص ثالث مانند خیر. آن را جالب خواهد بود تا ببینید که آیا بازی بر روی یک صفحه نمایش هوشمند سود هر کشش چرا که در این صورت همه چیز به نظر می رسد بسیار مناسب و چشم انداز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن