Xiaomi Mi Band 5 با راه اندازی یک صفحه نمایش بزرگتر

Wearables برای بیشتر قسمت ها نیست به خصوص گران اما ما که برای برخی از آنها می خواهم نه نه چنگال یک زن و شوهر ا

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

Wearables برای بیشتر قسمت ها نیست به خصوص گران اما ما که برای برخی از آنها می خواهم نه نه چنگال یک زن و شوهر از صد دلار برای آن است. این جایی است که Xiaomi واقعا می درخشد که در آن شرکت Mi Band مجموعه توانسته است به کمک شرکت ضبط کمی منصفانه بازار به دلیل قیمت فوق العاده پایین.

تبلیغات

در واقع اگر شما پس از یک جدید گروه تناسب اندام, شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که Xiaomi شده پس گرفته پیچد کردن آخرین مدل Mi Band صف در قالب Xiaomi Mi Band 5. یکی از این تغییرات که ممکن است متوجه شود حق کردن خفاش است که Xiaomi داده است این گروه تناسب اندام یک صفحه نمایش ارتقا که در آن به جای یک 0.95 اینچ صفحه نمایش آن دارای رشد کمی بزرگتر به یک 1.1-صفحه نمایش اینچ.

جدا از ارتقا در صفحه نمایش سنسور Mi Band 5 بدون تغییر باقی می ماند از پیشینیان خود که اعتقاد ما بر این است که لزوما چیز بدی نیست. این شامل سنسور مانند یک شتاب سنج, ضربان قلب, مانیتور, فشار سنج و ژیروسکوپ. در حالی که سخت افزار باقی مانده است تقریبا استاندارد Xiaomi داده است این نرم افزار یک بیت از یک ارتقاء در قالب "حرفه ای حالت" است که این شرکت ادعا می کند ارائه می دهد بینش بیشتر و دقیق پیگیری خواهم که قادر به شناسایی پنج سبک اصلی از شنا به طوری که آن را می توانید ورود به سیستم تمرینات خود را بهتر است.

همانطور که برای قیمت Xiaomi Mi Band 5 خرده فروشی برای CNY 189 است که حدود 25 دلار پس از تبدیل ساخت Mi Band 5 یکی از ارزان ترین و کاربردی ترین انتقالها تناسب اندام در بازار امروز است.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره تناسب اندام, فناوری پوشیدنی و Xiaomi. منبع: gsmarena



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن