ایکس باکس سری X سازگار خواهد بود با "هزاران نفر" از بازی در راه اندازی

مایکروسافت گسترش یافته و بر نحوه سازگاری خواهد کار بر روی ایکس باکس سری Xتایید کرد که "هزاران نفر از بازی" پشت

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

مایکروسافت گسترش یافته و بر نحوه سازگاری خواهد کار بر روی ایکس باکس سری Xتایید کرد که "هزاران نفر از بازی" پشتیبانی خواهد شد بر روی کنسول در راه اندازی.

نوشتن بر روی ایکس باکس سیمشرکت گسترش در آینده پلت فرم رویکرد به سازگاری و چگونه آن کار خواهد کرد برای بهبود هر دو تصاویر و عملکرد را انتخاب کنید و تجربه است.

"عقب سازگار با اجرای بازی های بومی بر روی ایکس باکس سری X سخت افزار در حال اجرا با تمام قدرت CPU, GPU و SSD. هیچ افزایش حالت هیچ downclocking کامل قدرت ایکس باکس سری X برای هر و هر به عقب سازگار با بازی" می خواند پست از مایکروسافت Jason رونالد.

عناوین از ایکس باکس 360 و ایکس باکس اصلی خواهد بود موضوع را به بهبود بار بار تشکر به تازگی اجرا SSD در حالی که همچنین در حال اجرا بر روی حداکثر کارایی در نظر گرفته شده برای اولیه پلت فرم. در زمان این حتی می تواند دو برابر شود اگر صفحه نمایش شما می تواند به جای افزایش در نرخ فریم.

علاوه بر افزایش زمان بارگذاری و عملکرد ایکس باکس سری X نیز استفاده ابتکاری جدید HDR بازسازی تکنیک است که می تواند پیاده سازی این ویژگی به بازی که نیست در اصل از ویژگی های آن است. اگر به خوبی اجرا شده و این می تواند مثبت تحول در آوردن بازی های قدیمی تر به دوران مدرن است.

زمانی که ایکس باکس سری X بعد از راه اندازی این سال, بازیکنان, رایگان خواهد بود برای ورود به Xbox Live مشخصات و دانلود از خود سازگار موجود در کتابخانه. این یک معامله از آن معنی است که شما نمی خواهد نیاز به غذا از صدها پوند به بازی یک تعداد انگشت شماری از بازی های خود را براق کنسول جدید. در عوض آنهایی که شما در حال حاضر خود را بهتر از همیشه.

آن خواهد بود جالب برای مشاهده نحوه سازگاری خود ادامه خواهد داد به رشد یک بار کنسول وارد کرده است. مایکروسافت هنوز تایید نشده که آیا آن را ادامه خواهد داد برای انطباق های موجود و ایکس باکس 360 و ایکس باکس بازی هنگامی که پلت فرم عادی است, پس از آن متوقف شد انجام این کار چند ماه پیش. همچنین این موضوع از ایکس باکس یکی از بازی ها می تواند آنها را دریافت شبیه ارتقاء به لطف کنسول جدید را بهبود سخت افزار ؟ فقط زمان خواهد شد بگویید اما ما هیجان زده برای دیدن بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن