ایکس باکس بازی با طلا: تمام مباحث آینده برای مشترکان این ماه ژوئیه

مایکروسافت پرده برداری کرده است تمام مباحث آینده به عنوان بخشی از بازی های ایکس باکس با طلا در ماه ژوئیه در سر

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

مایکروسافت پرده برداری کرده است تمام مباحث آینده به عنوان بخشی از بازی های ایکس باکس با طلا در ماه ژوئیه در سراسر ایکس باکس یک و ایکس باکس 360 به صورت فعال به مشترکان از این سرویس است.

صاحبان کنسول خانواده باید یک انتخاب متنوع از عناوین را انتخاب کنید از این ماه اگر چه هیچ چیز واقعا خارج از غرفه به عنوان واقعا دیدنی و جذاب, پس در این ماه یک مورد کمیت بر کیفیت در برخی از توجه.

ما وارد شده همه از بازی assassin's برای ماه ژوئیه سال 2020 در کنار تمام رویدادهای مهم شما نیاز به دانستن و چه بازی های خود را همه در مورد هستند. بنابراین بدون تاخیر بیشتر, اجازه دهید ' پرش به همه چیز.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

WRC 8 FIA World Rally Championship: ژوئیه 1 به تاریخ 31 ژوئیه در ایکس باکس یکی

طرفداران مسابقه sims را در برای درمان این ماه با WRC 8 FIA World Rally Championship ارائه معتبر شبیه سازی از این ورزش محبوب با آهنگ وسایل نقلیه و حالت های الهام گرفته از همتایان زندگی واقعی خود را. مباهات بیش از 100 آهنگ در سراسر 14 کشور, بازیکنان نیز باید به رقابت با واقع بینانه سیستم آب و هوا است که به صورت پویا تاثیر چگونه بازی کنترل. حتی اگر شما با یک بازی مسابقه در قلب این یکی می تواند به ارزش یک نگاه.

Saints Row 2: جولای 1 تا 15 ژوئیه در ایکس باکس یک و ایکس باکس 360

اراده Saints Row حق رای به تازگی مطرح با مناسب remaster از قسط سوم و در حال حاضر بازی با طلا مشترکین می تواند به پرش دوم بازی رایگان. در حالی که باز جهان تجربیات تکامل یافته اند به طور قابل توجهی پس از این اول راه اندازی در سال 2008 آن را هنوز هم لذتبخش خام ماجراجویی در سراسر Stillwater ارزش غواصی به. مثل همه ایکس باکس 360, عناوین خدمات این یکی عقب سازگار است.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

غوطه دادن اعیان: جولای 16 اوت 15 بر روی Xbox One

داشتن به تازگی منتشر شده برای Xbox One, غوطه دادن اعیان یک بسکتبال ضرب و شتم 'em تا که در آن شما بازی به عنوان یک مجموعه ای از عجیب و غریب قهرمانان با مهارت های منحصر به فرد و توانایی های خود. این برنامه شامل یک حالت داستان و حالت بازی آنلاین و چند نفره محلی به نظر می رسد مانند یک جا بزرگ برای بازی در کنار دوستان و یا پریدن به اگر شما پس از یک سریع جلسه بازی بدون در نظر گرفتن چیزهایی که بیش از حد جدی است. ما امیدواریم که آن را آسان به نمره برخی از gnarly و رضایت بخش اسلم dunks برای نشان دادن خاموش را به دوستان خود!

افسون: جولای 16 ژوئیه 31 در ایکس باکس یک و ایکس باکس 360

افسون یک cutesy platformer از گراز وحشی که به دنبال یک پاندا به نام افسون و شخص وابسته خود را Peya که اتفاق می افتد به یک مارمولک. همراه شما سفر در سراسر مجموعه ای از زرق و برق دار مراحل رقیب با دشمنان و غلبه بر موانع. این است که تقریبا قطبی مخالف به چیزی مانند Saints Row 2 تا آنها را با هم در همان ماه اتصالات است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن