ایکس باکس بازی نمایش: چگونه به تماشای امروز بزرگ ایکس باکس سری X رویداد

مایکروسافت مجموعه خود را به نگه دارید مدتها در انتظار بازی های ایکس باکس, ویترین, بعد امروز که از ویژگی های تع

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

مایکروسافت مجموعه خود را به نگه دارید مدتها در انتظار بازی های ایکس باکس, ویترین, بعد امروز که از ویژگی های تعدادی از اول فیلم های پرفروش مانند Halo بی نهایت و Hellblade 2: Senua حماسه. آن را به بزرگ و آن را تنها چند دقیقه دور.

PS5 در حال حاضر به نمایش تعدادی از عمده بازی های آینده برای این کنسول برای راه اندازی به طوری که بازیکن شده اند در انتظار هفته برای مایکروسافت به گام تا بشقاب و چالش رقابت است. امروز در نهایت دسته ای از موجود و جدید عناوین محوری به محل موردتوجه وتماشای عموم.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

ایکس باکس بازی نمایش تاریخ و زمان – زمانی که در آن است ؟

ایکس باکس بازی نمایشگاه آغاز خواهد شد در روز پنج شنبه, جولای 23 در 5pm BST/9در PST با قبل و بعد را نشان می دهد تا پس و پیش از این جریان خود را که یک زن و شوهر از قطعات اضافی از اخبار و اطلاعیه ها.

مثل همیشه کل ارائه و همه از آن تریلر در دسترس خواهد بود و بلافاصله پس از نشان می دهد و آنها به احتمال زیاد خواهید بود در 4K/60fps برای کسانی که عشق همه چیز در حداکثر بصری وفاداری.

ایکس باکس, بازی, ویترین, جریان – چگونه می توانم آن را ؟

ایکس باکس بازی نمایشگاه در دسترس خواهد بود بر روی ایکس باکس's کشش و یوتیوب کانال های خود را قبل و بعد از نشان می دهد ما که قبلا ذکر شد. ما در سمت چپ لینک زیر دانلود کنید بنابراین شما می توانید گرفتن این جریان در اینجا اگر شما علاقه داشتن به.

مرتبط با: بازی های ایکس باکس ویترین – 6 بازی من می خواهم برای دیدن

ایکس باکس, بازی, نمایشگاه بازی و اطلاعیه ها – چه چیزی انتظار ما برای دیدن ؟

مایکروسافت شده است بسیار آوازی در مورد ایکس باکس, بازی, ویترین, و از آن خواهد شد با تمرکز به طور انحصاری در عناوین در حال توسعه توسط ایکس باکس بازی استودیو. هاله بی نهایت خواهد بود امشب hitter وظیفه بزرگ با 343 تایید که امشب را ببینید اولین کمپین گیم پلی نشان می دهد. دیروز دیدم آن زرق و برق دار جعبه هنر, نشان می دهد, اشاره در بازگشت به طبیعت باز از مبارزه با تکامل. ما نمی شود شگفت زده اگر Master Chief تحت سلطه یک تکه جامد از ویترین.

فراتر از آن شایعات در حال چرخش است که زمین بازی Fable 4 در نهایت خواهد بود پرده برداری از یک پروژه است که مسلما این صنعت بدترین مخفی نگه داشته در این نقطه است. جذاب RPG حق رای بوده و سکوت پس از لغو بازی Fable Legends, پس از آوردن آن است که هر دو خطرناک و هیجان انگیز ایده. در اینجا به امید آن زندگی می کند به این امید ما مصرانه خواست در ذهن ما برای مدت طولانی.

اینها تنها دو قطعی امکانات فراتر از Forza Motorsport 8 و بالقوه Hellblade 2: Senua است Sega است که به احتمال زیاد نمی تواند راه اندازی یک عنوان از آن در حال توسعه با استفاده از Unreal Engine 5. مایکروسافت کتابخانه از خواص منحصر به فرد است که قطعا فاقد نسبت به رقابت و امروز می تواند یک oppurtunity برای این شرکت به آن نشان نمی messing اطراف و مایل به معرفی برخی از خونی جدید است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن